Hey Monique 93! Ik zie echt wel een streep hoor! Ik heb je foto bewerkt en zie het op onderstaande foto nog beter. Jij ook??
Ja, klopt alleen hij is niet echt rose dus ik zie m nog als neg haha ga morgen gewoon weer proberen, spannend he dat getest! Heb ook nog 3 cb digital liggen, maar lees steeds dat die helemaal niet gevoelig zijn dus dat durf ik nog niet haha.
Dinsdag 18 aug. Heb 4 aug mn eisprong gehad (voel ik altijd heel goed) heb ook op 11 aug ong 2 druppels bloedverlies gehad dus ik dacht innestelingsbloed?! En ik voel me weer precies zoals bij de zwangerschap van mn dochter (vlagen misselijk, gevoel van volle borsten en een ontzettend opgezette buik) al zegt het allemaal nog niet zoveel je krijgt er wel hoop van haha. Heb jij ook al kwaaltjes?
ja, geloof het nog niet echt. Ik ga het pas geloven zodra ik een digitale heb gedaan waar zwanger ... op staat denk ik of als ik echt een hele duidelijke test heb
We zullen het de komende dagen zien!! 😀 ik ben nu call the midwife aan het kijken op netflix, echt een leuke serie haha.
Mijne was deze ronde ook niet tpt onder de streep gezakt waardoor ik onzeker was en had dan ook rare menstruatie en toch niet zwanger, maar hoop zo voor jou dat hetcook niet zoiets is ik duim voor je meid
Rogijuli, De test is erg geel geworden , dat helpt ook niet echt om het streepje te zien. Ik plaats straks na het testen mijn andere test. Hoop wel dat de test is opgelopen!