Hoi dames, Nou net getest maar niets te zien! Ja wel een vaag lijntje maar zeker geen duidelijke streep. En het lijntje zie ik alleen als ik echt tuur. Echt een teleurstelling. Na de test van gisteren had ik wel hoop. Wat kan ik het beste doen?? Straks met een kruitvattest testen?? Ik heb nog de testen van test je zelf en etos liggen. Kruitvat testen zou ik moeten gaan halen.
Ah wat jammer Liah! Misschien de predictor early 6 dgn voor NOD? Lees ik hier wel veel goede reacties over. Zelf nog nooit gebruikt hoor.
Ja zkeer jammer! Ik loop straks even naar de kruitvat om de predictor early te halenen. Dan heb ik tenminste zekerheid. Als die ook negatief is dan is er gewoon geen zwangerschap.
Na je testen van van de week had het streepje opgelopen moeten zijn.. Dus denk helaas indrogers of dat er iets gezeten heeft maar niet goed is gegaan..
Zojuist toch predictor early gedaan. Nou omowit! Ik neem aan dat ik nu echt van kan uitgaan dat ik niet zwanger ben. Het gekke is dat de andere testen toch op alledrie een lichte streep vertonen. Ook na het druppelen van water. Zouden deze testen gewoon indroogstreepjes hebben?
Hmm lastig heb je een foto ? Hoeveel dpo zit je nu inmiddels ? Geen bloed geeft moed he meid , ik weet hoe killend het is heb me eigen ook voorgenomen niet meer voor nod te testen en ga nog steed iedere keer weer de fout in ! X x
De early is gevoeliger dan de kv. Aangezien je 4 dagen geleden naar eigen zeggen licht posi op de kv testte, had de predictor zeker nu iets moeten aangeven. Je bent immers weer 4 dagen verder.
Hoi Trutje98, Bedoel je een foto van de predictor? Die is echt wit!van de andere testen kan ik proberen om een foto te maken.zal die zo plaatsen. Het is echt iets wat ik nooit meer doe voor nod testen zo teleurstellend!!!!
Rogijuli, Dat klopt de kruitvattest gaf een paar dagen geleden ook een licht streepje. Het is niet anders ! Volgende ronde misschien meer geluk.
Toch kan onze lichaam ons voor de gek houden! Normaal heb ik al ruim een week voor nod al bruin verlis. Nu maagdelijk wit!