Trutje89 , De foto's waren te vaag om iets te kunnen zien dus heb ik die niet geplaatst. Ik zal mijn volgende testap van als ik weer testaat wel posten. Wat wel positief is tot nu toe is mijn temperatuurkaart.
Vandaag 1 dag voor nod. Mijn temperatuur is nog netjes hoog. Zegt niets natuurlijk, deze kan ook morgen naar beneden donderen. Helaas had ik ook gisteren een negatieve kruitvattest. Kan ik nog ietsjes hoop hebben? Wat denken jullie?
En je bent zeker van je eisprong (ik neem aan door het tempen?). Hoeveel dpo zit je nu volgenscje templijst??
Volgens mijn temperatuurlijst zit ik nu op 13 dpo. Ga klopt door tempen en ovulatietesten. Ik heb wel krampen die ik normaal voor nod ook heb ..... ik twijfel of vandaag ook zal testen? Kan dat 1 dag later toch een streep??
Rogijuli ik heb wel een temperatuurlijst weet alleen niet hoe ik die online kan plaatsen?? Kan jij mij dit misschien vertellen?? Ik heb sinsd Den paar dagen ook feritle friends en deze vind ik best lastig is in het Engels. Ben geen kei in Engels!
Net getest en verscheen nu meteen een lichte streepje. Gisteren met dezelfde test helemaal niets te zien. Ik begrijp er helemaal niets meer van!!
Mooie tempcurve hoor. De innesteling zou op 10 dpo kunnen zijn geweest. Dat zou betekenen dat de eerdere testen allemaal vals waren (zonder innesteling geen hcg). En kan ook verklaren waarom je test gisteren wit was. Hcg is vaak pas na 3 dagen na innesteling te zien op een test. Ben benieuwd naar je foto vd test.
Wanneer je 7 dagen dpo al een licht positieve test denkt te hebben moet het nu toch wel een knaltest zijn. Al hoop ik natuurlijk voor je dat het wel goed zit!