Het zal wel niets zijn. Ik vind het allaen wel apart Hoe deze testen werken. Zal hierover eens contact opnemen met test je zelf!
Dubbeltje, Ik dacht dat alleen indroogstreepjes verdwenen met water. Wat denk jij zal ik morgen weer testen met deze test ?kijken of die oploopt? Monique, dit is best spannend maar ook heel slopend! maar dat weet jij ook heel goed uit ervaring😑
Hoi Dubbeltje, Ik heb nu de test van gisteren en vandaag onder elkaar gelegd . Zie je het verschil? Op allebei water gedruppeld. Wat denk jij?? De ene foto is met flits en de andere zonder flits.
Ik krijg stilaan toch wel weer wat hoop! zie de test nu!ala er geen hcg opgespoord was zou die nu toch niet meer donkerder worden na het druppelen met water?? Of zie ik dit verkeerd?
Hey Jaleisha, Nou ze zeggen dat als urine is opgehoopt of als het een indroogstreepje is je zo de test als het ware schoonwast en ala er hcg is bespeurt. Blijft het streepje staan!
Ik twijfel 8f ik n streepje zie of n wit lijntje met links en rechts wat kleurstof.. Kan ook lijken door de foto
Dat is niet hoopvol idd. Ondanks dat hij nog boven je coverline zit, is een daling op 14 dpo bijna nooit een goed teken.
kwam ff checken hoe het er vandaag voor stond.. je houdt t wel spannend he liah! blijf voor je duimen hoor..