Test clear blue blijft op 2-3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 15augustus, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    hoi dames,

Even een vraagje,

Weet dat jullie gaan zeggen maak je niet druk, maar helaas doe ik dat wel heel erg ivm eerder mk
    Toen ik net 4weken zwanger was heb ik positief getest met cb 1-2 weken
    Vorige week zondag gaf de test 2-3 weken aan, nou heb ik net nog een keer getest wil zo graag de 3+ zien, maar nu staat hij nog steeds op 2-3
    Wie is hiermee bekend?
    Maak me toch wel zorgen, na dikke week had we, verwacht een 3+ te zien, heb ook helemaal geen kwaaltjes
    Hellup!!:(

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Wat heel goed kan is dat je vorige net randje 1-2 / 2-3 zat en hij 2-3 aangaf (een lage 2-3)
    Vandaag kan je randje 2-3/3+ zitten en geeft hij ook weer 2-3 aan (wel een hoge 2-3).

Dit is de reden waarom ik de cb niet fijn vind om de voortgang te controleren.
    Waarschijnlijk had je morgen wel 3+ gehad.
    Je bent nig maar 5+1 dus dan kan de uitslag kloppen met een hoge 2-3.

3. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Bedankt voor je reactie,
    Heb er nog 1liggen die wil ik morgen doen, gaan het morgen ouders en schoonouders vertellen, zou toch fijner vinden als die 3+ er dan staat
    Nog meer ervaring met lange 2-3?

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ja,hier betekende dat nooit wat goeds.
    Na 9 dagen,ook al zou je toen pas net 2-3 hebben gehad,zou hij nu echt wel 3+ aan moeten geven.En ik weet dat het 'maar ' een indicatie is,maar wel 1 die voor 94 procent klopt.
    Ik hoop dat je bij de overige 6 procent hoort.
    Even uit mn hoofd...ik geloof dat hij boven de 500 2-3 geeft,en boven de 2000 de 3+.Stel dat je 9 dagen geleden inderdaad een hcg van 500 had,dan zou dat intussen minimaal 3 keer verdubbeld moeten zijn.Dat komt uit op ruim boven de 4000,en dus een 3+.De 2-3 bij 5.1 zou echt heel goed kunnen,maar de combinatie van je verhaal maakt dat ik me zorgen zou maken.Hopelijk geheel onterecht!

5. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij 3 dagen overtijd had ik al 3+ staan terwijl ik toen juist 2-3 verwachtte. Maar 2 dagen later weer 2-3, dus paniek en de volgende dag gelukkig weer 3+.. Het zijn echt rot testen als je ze vaker gebruikt! Niet meer doen hoor! De 1 maakt sneller hcg aan dan de ander, en ik heb wel vaker gelezen dat deze testen heel lang op 2-3 blijven staan en dat sommige nooit 3+ hebben zien staan maar wel gewoon goed zwanger zijn dus.:)

Anders moet je m even uitelkaar slopen en kijken hoe de lijntjes eruit zen en deze eventueel vergelijken met iemand die ze ook uitelkaar heeft gehaald hoe een 3+ eruit ziet. Misschien zit je idd net op het randje. :)

En gefeliciteerd!

6. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik had op nod al 2-3 in beeld. Ben nu 5 week en 2 dagen, wilde ook een 3+. Niet dus. Direct ook bloed geprikt: ruim 7400, prachtig volgens het boekje volgens arts. Ik lees overal dat de cb al bij 1900 naar 3+ moet springen, bij mij dus niet!

Ik ga ze niet meer doen, ben me (ten omrechte!) rot geschrokken! Hoop dat het voor jou ook geldt!

Succes, liefs!

7. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik was op 1 dag na 6 weken en hij gaf ook nog 2-3 aan...

Zie banner het is helemaal goed gekomen;) Ik maakte me ook zorgen toen hoor dus ik snap je helemaal maar zo blijkt het maar dat het maar een indicatie is :)

8. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meid laat die testen voor wat ze zijn!
    Zelfs gynaecologen en fertiliteitsartsen haten die testen ze kriigen keer op keer angstige dames aan de lijn. Daarom heb kk getest; raak,na 5 dagen nog een keer met streepjes testen (dikke raak) en dat was het. Stop, je maakt jezelf onnodig gek. Stress is erger dan een streepje wat 2/3 aangeeft hoor (en ik kan t weten na 2 miskramen) succes

9. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heey meid bii mij was dit tot twee keer toe een slecht teken maar heb deze vraag zelf ook gesteld en toch waren er veel positieve verhalen! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    daarom vind ik dat ze die ondingen uit de handel moeten halen... je maakt jezelf alleen maar onzeker. misschien zit je idd op de grenswaarde. en hoe nauwkeurig zo'n stukje plastic met een chip is, is ook maar de vraag.
    wil je meer zekerheid dan is bloedprikken een idee, mocht je echt ongerust zijn.

11. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik heb geen ervaring met deze testen, maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
    Wat de dames voor mijn reactie ook zeggen het zou idd kunnen dat je op het randje zit.
    Met andere testen (bv. kruidvat) heeft het ook niet altijd nut want de controle streep is ook de ene keer lichter of donkerder dan de andere keer.

Misschien idd gewoon bloed laten prikken. Heel veel succes en ik hoop voor je dat het toch goed zit! :)

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Die testen sporen niet ;) ik was 6 weken zwanger en wilde ook graag 3+ zien in ee plaats van 3+ gaf die test 2-3 aan.
    Dat klopte dus voor geen meter , later bleek op devecho dat toen ik de test deed geen 6 weken was maar 7 :eek: en had hij echt al lang op 3+ moeten staan.
    Dat kindje in mijn buik word in september alweer 3 .
    Deze testen komen er hier dus niet meer in !

13. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties
    Heb gister nog digitale gedaan gaf nog 2-3 aan maar was wel hele lichte urine
    Vandaag en gisteren hele dag in angst gezeten dat het mis ging
    Vandaag nog maar een action test gedaan voor me gemoedsrust, haalde hem uit de urine en knal positief. Lijkt me niet dat als het mis zou zijn gegaan datie nu nog knalpostief zou zijn.
    Dus ik ga ook geen testen meer doen nu, ik vertrouw op me lichaam en me beeb.
    Morgen begin ik met mvm

Deel Deze Pagina