Hoi allemaal, Ik heb begin dec een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij mijn rechter eileider is verwijderd. Ik vroeg me af hoe lang het bij andere vrouwen duurde voordat ze opnieuw zwanger waren en hoe lang het zwanger worden duurde voor de buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Groetjes Anne
Hoi Anne, Ik heb ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en wij zijn deze periode weer aan het proberen, dus ik kan nog niet praten uit eigen ervaring. Toch heb ik hier veel postieve verhalen gelezen of privé gehoord. Het is, lijkt mij, toch voor ieder persoon anders. Heb je ook te horen gekregen of de overgebleven eileider goed was? Echt wel rotn allemaal hè! Het zullen spannende maanden worden, tenminste zo voel ik het wel. Krijg je toevallig nog hulp van het ziekenhuis? Ik heb weer een afspraak gemaakt, omdat ik best nog wat vragen heb en ik wil ook gaan vragen of ze mijn cyclus een keer willen gaan volgen. Ik ben benieuwd of ze hier in mee willen gaan. Ik lees nu ook in je berichtje dat je ook graag wil weten hoelang het duurde om zwanger te worden voordat vrouwen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hadden. In mijn geval zijn we 10 maanden bezig geweest. Toen dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, waar ik een half jaar mee rond gelopen heb. Ik heb gelukkig wel al een dochtertje en bij haar heeft het ongeveer 4 maanden geduurd dat ik zwanger werd, dus waarom de 2de keer zo lang allemaal duurt, vraag ik me ook af. Sterkte met alles!!