Nog een foto en dezelfde foto in het negatief. Moest er een screenshots van maken want hij pakte het bestand niet op deze site
Dat is zeker mogelijk ik ben het levende bewijs ervan ik heb op 7dpo echr een licht streepje op mn kv test en vrijdag 4 maart had ik een positieve ovulatietest
Hi meis zou de test is neer kunnen leggen op een tafel of zo En dan van ietsjes dichterbij een foto maken.. Ik kan het zo niet goed zien..💋 Ik hoop voor je dat ie mooi knalt over een paar dagen 🙏😘👶🍀
Volgens mij zeg ik niet dat het onmogelijk is...bijna onmogelijk...en dat klopt. Ik heb nu even geen tijd om de cijfers erbij te zoeken,maar volgens mij test minder dan 1 procent van de zwangeren positief op (bewezen) 7dpo.
Ik zie niks. En idd 7 dpo (en gisteren dus 6 dpo) is wel erg vroeg. Zeker voor de etos/testpoint test. Als er hier een streep op staat, zou er zeker een streep op de kv 2v5 moeten komen aangezien die gevoeliger is dan de test die je nu gedaan hebt. Ik zou dus eens een kv test doen. En ik testte ook op 7 dpo positief, maar dat was met een cassette test van 123testen.
Bedankt dames 😘 Babywish, mijn telefoon stelt niet scherp van dichtbij.. Deze testen zijn van romed-online. Ik dacht dat ze hetzelfde waren als die van t kruidvat.. Ships.. Even kijken of ik vandaag ergens langs een kruidvat kom.
Ik zie het wel hoor. Die laatste is duidelijk. En hoe de cijfers ook mogen zijn.... Als jij een streepje ziet staan, dan zal die er ook wel echt staan. Of hij positief blijft is een andere vraag. Ik had vorige maand helaas hetzelfde (8 dpo eerste lichte streepje). Deze liep beetje op en weer af. Uiteindelijk dus vroeg mis gegaan. Maar dat kun je zelf ook nog wel bedenken denk ik, dat je zo vroeg positief testen geen garanties hebt dat het goed blijft gaan. Ik duim voor je!
I know, bij mij gebeurt dat heel vaak ivm translocatie.. Maar ik voel het eigenlijk altijd wel, dan hoef ik alleen een bevestiging van de test te krijgen Balen van vorige maand!
Jeetje, hoe groot is de kans dan dat het mis gaat met die translocatie? Geen fijn idee dus, iedere keer maar afvragen of het wel goed blijft gaan.
Ik dacht iets van 75% ? 1 op de 8 eitjes zijn gezond ongeveer (bij de ivf/pgd). Maar het kan natuurlijk zijn dat er nu 5 x achter elkaar toevallig een gezond eitje springt. Maar het kan ook zo zijn dat er een jaar lang alleen maar slechte springen. Geen peil op te trekken Maar ik het 'geluk' dat het bij mij constant zo vroeg mis gaat en niet pas na een aantal weken.
Even off topic Babywish: Hoe kom jij aan al die pendels??? Zou ik ook wel willen weten of er nog iets voor mij in het verschiet ligt...
Ik kon het trouwens niet laten en net een kruidvat 2v5 gedaan🙈 Resultaat, licht streepje Hij lijkt inderdaad gevoeliger!