Hi allemaal, Sinds afgelopen maand ben ik begonnen met ovulatietesten, had die teststaafjes van zwanger&kids maar vond het onduidelijk. Daarna ben ik overgegaan om cb. Toen ik positief testte ben ik daarna gestopt met testen, maar lees hier veel dat mensen ook nog doorroesten. Is dat verstandig? Zo ja, met welke testen want met CB wordt het duur, zijn die van kruidvat ook goed? Of raden jullie wat anders aan? Deze maand begin ik ook met temperaturen, deze maand wel begonnen maar ook vaak vergeten dus begin maar met een schone lei. Kan ik het beste beginnen op de eerste dag van mijn volgende menstruatie?
Als je zeker een positieve test hebt, niet door testen. Maar vaak testen meiden door omdat ze het dan niet zeker weten of het de piek was, als je doortest en het was daadwerkelijk je piek, zul je zien dat de streepjes weer lichter worden. Maar met die van CB is dit niet nodig. Wil je dit toch, zijn die van de Kruidvat prima, gebruik ik zelf ook. En inderdaad met temperaturen met een schone lei beginnen met je volgende menstruatie. Succes!
Ik gebruik zelf die van zwanger&kids, aar omdat ik een cyclus tussen de 28 tot 35 dagen heb test ik door om het zeker te weten