Vandaag zit ik op 7 dpo. vannacht begon ik wat misselijk te worden. Is dit (al) mogelijk op 7 dpo? of beeld ik me dit in?
Ik heb wel eens gelezen dat sommige dit al snel merken na de ovulatie. ik moet zeggen ik had zaterdag op 9/10 dpo een heeeeeel lichte positieve test. de dagen ervoor ook al wat lichtjes misselijk of hier en daar last van maar dacht het is niks. dacht zelf dat mijn eisprong een week eerder was en had 2 dagen ervoor nog getest en was omo wit. ging er al niet meer vanuit dat ik zwanger was totdat ik me die dacht toch wel erg anders voelde heb ik toch maar getest. Ik hoop het voor je dat het bij jou ook raak is. Maar ik heb dit al vaker gehad en uiteindelijk werd ik ongesteld. Zou proberen niet al te veel te hopen. of het moet echt een stuk erger worden dan kan de kans groot zijn.
Ik denk persoonlijk dat dat bijna niet mogelijk is, uitzonderingen daargelaten. Progesteron kan ook zorgen voor misselijkheid en andere zwangerschapsgerelateerde klachtjes. Ik zie dat jullie al een lange weg hebben afgelegd, en ik hoop zeker voor je dat je over een week positief nieuws te melden hebt. Succes!
Ik was ook al voordat ik positief testen misselijk. Weet niet of het daar doorkwam of dat ik misschien toch iets verkeerd gegeten had. Ik hoop het voor je!
Mijn schoonmoeder vertelde dat ze alle 10 de keren de ochtend na "de daad" kotsend uit bed kwam en dat 9 maanden zo bleef. Het zal dus best kunnen. Deze zwangerschap was ik in de 3e week van mijn cyclus (geen idee wanneer mijn eisprong was, was ik niet mee bezig) al steeds misselijk en moe. Ik ben een test gaan doen om een zwangerschap uit te sluiten omdat ik er niet vanuit ging zwanger te zijn
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Die misselijkheid is gewoon een naar gevoel, bem steeds wat weeig... 2 dagem geleden erge buikpijn gehad, misschien innesteling?! we hopen het zo
Ja hoor. Bij mij wel in ieder geval. Ik werd bij mijn tweede misselijk vanaf cyclusdag 26 (en ben dat gebleven tot bevalling!). Ik dacht toen net voor NOD te zitten, maar de test werd pas positief op dag 40 en ik ben bij termijnecho een week teruggezet. Ik was terugrekenend op die cyclusdag 26 waarschijnlijk dus pas 6-8 dpo... Ik heb ook wel last gehad van misselijkheid rondom eisprong, misselijkheid vanaf eisprong tot menstruatie, rondom menstruatie, in verschillende varianten van premenstruele klachten, zonder dus zwanger te zijn. Vooral net na miskraam en tijdens mirena gebruik had ik dit, dus toen alles hormonaal uit balans was. Het 'gewone' progesteron kan je dus idd misselijk maken, dus het zegt niet alles helaas... Veel succes!
N Nee joh is veelste vroeg . Heb alleen getest om t kijken of me pregnyl uit me lichaam was . En dat is dus zo ik test pas op 12dpo
Nou ben benieuwd dan Heb hier weleens gehoord dat als je symptomen hebt en t van de zwangerschap zou komen, de test wel positief zou uitslaan.... maar weet natuurlijk niet of het altijd zo is natuurlijk.
Hoe gaat t nu met je sorry voor de details misselijk hoofdpijn en aan de schijterij normaal altijd voor de eisprong
Ja hoor dat kan! Eerder symptomen maar test was negatief een week later had ik een positieve test. Maar helaas kan je lijf je ook flink voor de gek houden