Hoi allemaal, Ik heb nogal wat 'af-gegoogled', maar ik kom er toch niet helemaal uit of het zijn erg oude topics. Ik heb afgelopen vrijdag een Clearblue ovu test (met dubbele indicator) gedaan omdat ik 4 dagen overtijd was. Ik had op dat moment geen zwangerschapstest en had geen geduld meer, dus daarom daarmee getest. Ik kreeg een knipperende smiley (nog nooit eerder gehad tijdens het testen op mijn eisprong), dit zou hoge vruchtbaarheid betekenen. Het zou heel raar zijn als dit daadwerkelijk mijn eisprong zou zijn geweest omdat ik echt ongesteld zou moeten worden. De volgende dag 's nachts, voor de zekerheid toch maar geklust, maar ineens daarna bij het plassen ineens een beetje bloed. Het was niet veel, maar gisteren en vanochtend toch vrij veel helderrood slijmerig bloed (wel weer alleen bij het plassen). Het lijkt op een menstruatie maar ik vind het dus zo raar dat ik een positieve ovu test heb gehad vrijdag. Ik twijfel of ik nu toch nog een zwangerschapstest moet doen? Ik hoop eigenlijk zo dat dit iets anders is dan mijn menstruatie Wat zouden jullie mij adviseren? Alvast bedankt!
Afgelopen vrijdag was ik 4 dagen over tijd toen ik de ovu test deed. Maar dus na het klussen afgelopen za nacht, verloor ik tijdens t plassen toch wat bloed. Gisteren en vandaag tijdens het plassen toch ook weer wat meer bloed, het loopt er niet uit als ik zit, loop of beweeg maar echt alleen tijdens plassen. Denk je dat zw testen toch zin heeft? Zou dan zo graag nu al willen testen, maar met bloed erbij, geen idee of het dan een goed idee is om te testen
Klinkt niet als een menstruatie. En je krijg maar op 1 manier zekerheid en dat is een zwangerschap test
Inderdaad een zwangerschapstest doen. En een knipperende smiley is trouwens géén positieve ovulatietest. Dat is een stilstaande smiley. Lees hier heel veel verhalen over meiden die wel 10 of meer dagen achter elkaar een knipperende smiley hebben. Dat zegt dus niet zo veel.
klopt helemaal. Ik ben alleen zo bang weer voor de teleurstelling. Heb het vorig jaar ook meegemaakt. Positieve testen, na paar dagen overtijd te zijn geweest. Op echo vaag iets te zien, maar moest later terugkomen. Volgende dag ineens vage bloeding. Helaas toch een vroege miskraam, in mijn bloed zat nog HCG maar dalend, dus er zat toen weldegelijk iets. Enige wat anders is met toen en nu is dat ik weinig kramp of pijn heb, dat had in toen wel. Maar inderdaad, alleen een echte zw test zal meer duidelijkheid geven. Thnx!
Stel dat ik heeeeel misschien toch zwanger ben (pril) en ik doe nu een test terwijl ik wel bloed verlies, dan is de test toch betrouwbaar? Tja, uiteraard kan wachten tot het bloeden is gestopt natuurlijk ook... Vervelend altijd die onzekerheid.
Ja maar je kreeg de eerste x bloedverlies na ds sex toch? Dat is niet ongewoonals je zwanger bent danis t beter doorbloed en kan dat gebeuren. En er is echt niemand die jou hier amtwoord kan geven of je wel of niet zwanger bent alleen een test kan uitsluitsel geven.
bloedverlies was inderdaad direct na de seks. Ja vroeg het me af of het dan wel betrouwbaar zou zijn met bloed. Ik ga in ieder geval inderdaad testen, dan weet ik het zeker. Bedankt voor het meedenken