Hoi dames! I'm freaking out... Ik heb een hele onregelmatige cyclus na m'n pilstop: 54 - 50 - 68 - ... Heb toevallig 23 december eindelijk een eerste positieve ovulatietest in handen gehad. Erg blij mee. Toch ben ik door blijven testen totdat ik ongesteld zou worden, voor het geval het allemaal niet zou kloppen. En nu werd de laatste dagen m'n ovulatietesten steeds donkerder... Nu zit ik op 11 DPO en kon het niet laten om een zwangerschapstest te doen en heb dit met middagurine gedaan. Ik had het gevoel dat ik ongesteld moest worden. (Zere rug en al dagen een vreetkick, maar dan zou het streepje van de ovulatietest toch niet zo donker zijn? Vandaar dat ik een zwangerschapstest heb gedaan.) De bovenste test is van Zwanger&Kids en de onderste van de Kruidvat (2v5). Zien jullie iets? Of beeld ik me het in? Of indrogers? Want ik vind de plek van het tweede streepje van de Kruidvattest zo raar. Ik word helemaal gek... Voor de rest voel ik niks? Geloof zelf eigenlijk niet dat het raak is...
Ik zie ze allebei, dus een voorzichtig gefeliciteerd! Ik zou over een dagje of 2 nog eens testen als je kan wachten dan haha.
Ik zie ze op beide, maar op de bovenste wat duidelijker. Volgens mij is de plek van de testlijn ook prima!
Ik zal morgenvroeg nog eens testen met ochtendurine. Snap er niks van... Heb zelf het gevoel dat ik gewoon een streepjesplasser ben ofzo. Of ik nou zwanger ben of niet.
Ik hoop zo dat ik over een week een knaller te pakken heb... Het is nu ook echt een ieniemieniestreepje, dus kan echt alle kanten op. Bedankt voor het meekijken allen!
Ik ben zo benieuwd waar dit naar toe gaat. Ik vind het echt heel erg spannend. Ik zie dames heel lief 'gefeliciteerd' posten, maar ik kan nog geen eens dankjewel zeggen, stom he? Denk nog steeds dat ik misschien een streepjesplasser ben, of dat het indrogers zijn... Ik hoop dat ze snel oplopen, dan wordt het misschien iets realistischer. En ik weet dat het daarna ook nog mis kan gaan uiteraard.. Ik hoop dat ik gauw in slaap val vannacht. Doe morgenvroeg misschien nog een test. En anders sowieso overmorgen
Ik vind de testjes ook al best wel duidelijk voor 11 dpo en middagurine! Je hebt vast morgenochtend een nóg duidelijker 2e streep te pakken! Ik zeg ook: Voorzichtig gefeliciteerd!!!
Streepje zit op de juiste plek hoor bij de kv test. En dit zijn hoe dan ook geen indrogers! Gefeliciteerd