Het rijtje ziet er keurig uit hoor! In het begin, maar zéker vóór je NOD, heb je weinig hcg in je urine zitten. Als je plas een keer minder geconcentreerd is, oftewel: er zit naar verhouding meer water in, dan is er procentueel gezien veel minder hcg waardoor de test lichter kan uitslaan. Wat hier staat klopt niet: (sorry moest even wijsneuzerig doen) hcg neemt in hoeveelheid namelijk altijd toe en kan niet schommelen, anders gaat je zwangerschap niet goed. Alleen de hoeveelheid water in je urine kan verschillen.
Wauw dat ziet er goed uit!! Hcg schommelt idd niet, maar de concentratie hcg in je urine kan wel verschillen (verdunde urine heeft een lagere concentratie)
Super mooi! Ik ga voor je duimen dat het deze keer helemaal goed komt, maar ik heb er alle vertrouwen in als ik deze testen zo zie!
Wauw! Die lopen mooi op! Ik had gister ook een positieve test en scheel maar 2 daagjes met jou! Spannend he!
Dankjewel dames x JFelice, jij ook gefeliciteerd! Hopelijk zijn dat plaakbeebjes geniet van je zwchap