precies dat zagen wij dus ook dan is deze al een stuk donkerder geeft me goede hoop hihi. Streepje was er overigens echt binnen 5 min heb er als een aasgier boven gehangen. na vorige maand dacht ik dit gebeurd me niet weer hihi
Love23 dat zou heel mooi zijn maar eerst echt een mooie streep en dan geloof ik het. Heb de cb digitale al in huis. Maar die doe ik echt pas op nod ofzo
Wat goed Annet! Gefeliciteerd!! En cb met indicator zal ook al wel zwanger aangeven denk ik Lov als je een test ih negatief plaatst, wordt het tweede lijntje dan donker of moet die ook oplichter??
Dank je wel maar durf het nog niet helemaal aan om die ook al te doen. Vind het zo zonde van het geld als die negatief aangeeft omdat er te weinig hcg is
ja tuurlijk ben je blij...wel bizar jij hebt vast je ei veel eerder gehad! Die cb zijn normaal niet zo gevoelig hoor....
Haha dus toch Annet! En zonder wekenindicator dus langer zwanger dan je denkt denk ik, want die hebben meer hcg nodig dan die met weken indicator
Zou het? Kruidvat test is ook een stuk duidelijker wanneer zou mijn ei geweest zijn dan? Aangezien maandag en dinsdag positief was en dinsdag nacht het voelde
herken het hoor mijn banner stond ingestels op me ei en klopte ook vandaag gemeten de officiele meting over 3 weken maar wel apart had 3 april dus positieve test en 4 april sochtends ook maar dat was me 2 urine met veel koffie dus ga twijfelen of dat me test.niet had beinvloed want binnen uurtje gelijk negatief volgens berekning 3 april terwijl ik die nacht met klussen dus 3 op 4 april het pijn deed dus ben benieuwd wanneer me ei nu ook was als jij een snelle ei heb gehad wel vreemd positieve ovu later geniet ervan meid!! is je gegund