@annet gefeliciteerd meis!!!! Die is idd duidelijk genoeg Hihi...heb toch gedaan maar omo wit weer zo'n teleurstelling!!! Mja heb nog wel ff naar toch mss zijn de symptomen toch weer gewoon m'n PMS
Wauw Annet die zonder indicator heeft indd meer hcg nodig! Dus heeeel mooi dat die zwanger aan geeft!! Gefeliciteerd!! Hoe is je kv test nu hihi xx
Wow haha Gefeliciteerd!!!! Ik krijg spontane testdrang door jou hihi. Ik heb mn eitje ook vorige week dinsdag gehad
Nou bij deze de kruidvat test heb net mijn vriend verrast met mijn dochter een tshirt aan laten doen met grote zus! Maar ben nu wel benieuwd hoe lang ik zwanger ben
Zal denk ik niet heel heel verschil in zitten, gezien je test nog niet zo donker is Misschien 1 a 2 dagen langer. 1 ding is zeker; je bent zwangerrrr
Als ik de test met welen indicatie doe zie je dan al iets? Of heeft die net zoveel nodig als deze clearblue ?
de Cb met indicatie kan je zeker wel doen hoor ! Die heeft minder hcg nodig als die ene die je al gedaan hebt !
Oh thanks ben zo benieuwd hoe lang ik nu zwanger ben, volgens de banner 3 weken en 2 dagen, maar maak ik zo snel hormoon aan ofzo? Want ben bijna zeker van mijn ei!
Zo heb een nieuw topic geopend januari 16/31 buikjes 2014 ga gewoon geloven dat ik zwanger ben! Maar ga gewoon geloven dat ik zwanger ben
Dank je meiden wie helpt me puzzelen? Hoe lsng denken jullie dat ik zwanger ben? Banner zegt 3 weken en 3 dagen