Hallo allemaal, Vorige maand had ik al een vage cyclus (zie FF), nu is dat weer het geval. Zo heb ik deze maand vier dagen achter elkaar duidelijk positieve ovulatietesten. Ik kan alleen in FF geen eisprong vinden, en FF zelf ook niet tot nu toe. Nu weet ik dat je bij een positieve ovutest niet perse een eisprong hoeft te hebben. Maar kom je dan altijd uit op pcos of zijn er ook andere redenen voor te bedenken? Mijn zus heeft dat namelijk en ben daar stiekem een beetje bang voor. Verder een zeer regelmatige cyclus en alleen in deze cyclus al een week stekende buikpijn. Hopelijk kan iemand mij helpen, bedankt alvast!
Hey Reb, Ik heb in ieder geval zeker weten geen pcos en ben net als jij al behoorlijke tijd bezig, maar is vorige mnd dan toch even gelukt.. Ik heb meermaals meerdere dagen positief getest en toch duidelijk ei gevoeld. Koop anders die digitale van clearblue, die geven het misschien beter aan voor je? Temp methode schijnt niet eenvoudig te zijn en ook niet bij iedereen goed te werken trouwens. Zou toch meer van je fysieke signalen uitgaan en deze goed bijhouden in dagboek. Misschien aan de gyn vragen of je echo mag zodra je denkt dat je ei hebt gevoeld, die kunnen het zien of het gesprongen is. Dan heb je een feit bij je testresultaten.. Suc6 hoor!
Ovu-testen Hier een foto van een paar dagen geleden. Op de foto lijken er echte knallers tussen te zitten, maar in werkelijkheid lijken ze allemaal erg op elkaar.
Natuurlijk vind ik het wel vervelend dat het niet meteen raak is, maar het is meer dat ik temperatuur en ovu-testen ben gaan gebruiken omdat ik geen idee heb/had wanneer mijn eisprong is. Ruim twee maanden geleden was ik bij de gynaecoloog vanwege candida. Ze heeft toen een inwendige echo gemaakt, ze zei dat alles er prima uit zag. Mijn zus zij echter dat je pcos niet kan zien op zo'n echo. De dag dat ik bij de gyn was werd ik ook ongesteld, zij dacht ook dat ik die dag ongesteld ging worden. Wellicht dat dat iets positiefs is. Ik voel wel vanalles, maar kan dat niet perse linken aan een eisprong. Daarom ben ik op advies van de gynaecoloog gaan temperaturen. Misschien haal ik allemaal horrorverhalen in mijn hoofd, maar ik vind het gewoon zo raar dat ik 4 dagen op rij een positieve ovulatietest heb en ook zo'n buikpijn heb de laatste week.
Ik vind tussen dat rijtje ovutesten er eigenlijk geen uitspringen die echt positief zijn Misschien omdat ze opgedroogd zijn... Probeer de volgende ronde eens de testen van zwanger en kids. Volgens mij zijn die beter Als ze toen een echo gemaakt hebben, hadden ze idd ook pcos kunnen zien.
Oke, ga ik doen. Weet ook niet wat ik heb vandaag. Mijn zus is medium, geloof.daar niet in. Maar ze zei dat ik nooit.kinderen zou kunnen krijgen. Dat is best wel.iets wat je niet wil horen..
Dat is idd iets wat je niet wil horen of je er nou wel of niet in gelooft, met maakt je toch onzeker... Temp je wel op de goede manier? Elke ochtend dezelfde tijd, voordat je uit bed gaat, rectaal of vaginaal?
Ja, elke ochtend om 06:30 rectaal. Ondanks die positieve testen vind ik cd13 nog steeds opvallend. Vorige cyclus ook.
Zie er ook geen positieve test tussen meid! de 5 en 6e van boven zijn de enigste 2 die eruit springen
Ze zijn daar wel even opgedroogd hoor. Wanneer is een test positief dan? Bij veel van deze testen was de teststreep donkerder of even donker als de controlestreep.
Als de T streep donkerder is als de C streep van welke dag is nr 5 en 6 van boven? Sommige meiden hebben nooit knallers met ovutestten dus het kan dat je geen knaller heb
Cd18. Ik heb nooit eerder positieve ovu-testen gehad, maar naar mijn idee zaten er echt wel.hele.positieve testen tussen. Best verwarrend
Ah, begrijp je verhaal. Ik zou in jou geval een ronde met CB digitale ovutesten doen, wel duur, maar dan hoef je de uitslag niet zelf te interpreteren.. Maar misschien heb je ze wel geeneens meer nodig en is t gewoon raak Rot van je zus om zoiets te zeggen, medium of niet. Ik zou me er niks van aantrekken hoor! Xx
zijn het trouwens gevoelige ovutestten? echt positief zijn ze niet. vind wel nr 5 en 6 het meest duidelijkste kan zijn dat je tussen dag 5 en 6 je piek heb gehad savonds laat of snachtts welke tijdstippen testte je?
Ik ga de volgende ronde indd wel een ander merk proberen dan. Met nog drie dagen te gaan denk ik niet dat het raak is. Gewoon een gevoel, ondanks de buikpijn die ik nooit heb. Maar temp is niet hoger ofzo. Het zijn geen gevoelige testen, gewoon normale. Ik test rond 12 uur 's middaga en 11uur 's avonds.