Je foto's zijn erg onduidelijk... Ik durf er niks over te zeggen. Ik snap jou maar theoretisch gezien kan je nu nog niet eens positief testen laat staan zo duidelijk. Heb je je ovu nog? Maak er eens een foto van
Ok , dus betekent dat de testen zijn niet goed ? En maak niet uit dat die streep kwam binnen. De 5 min ? Nee ik heb ze niet ik bewaar ze nooit
Nou ja 2 verkeerde testen kan bijna niet... Denk ik. Misschien waren je ovu wel positief van een zwangerschap? Ik zou morgen zeker eens de cb met wekenindicator doen
Ja. Ga die van kruidvat s, morgens doen , en later ga ik een van clearblue kopen , ik. Twijfelde zelf na de eerste test ik. Dacht kan niet daarom deed ik die 2 test
Ik denk dat je die ovu gewoon moet vergeten nu en alleen denken aan de zwschapstesten voor nu Succes morgenvroeg!
In maart ben ik gestop met de pil, ze waren. Tot junie. 27. Dagen en jullie was het 28 dagen. Ik had nooit een afwijkende cyclus , vorige maand had ik zwanger schap test gedaan voor. Mijn menstuatie. Ze waren heeeel licht , daarna werd ik onngesteld met veel bloed en hevige pijn zoals normaal 5 dagen
Ja het kan natuurlijk dat je cyclus nu opeens anders is geweest, maar ja jij zegt vorige week een positieve ovu gehad te hebben. Welke ovu gebruikte je?
Ondanks dat je foto's niet scherp zijn zie ik een bijzonder duidelijke streep voor 7/8 dpo. Alvast een voorzichtige felicitatie van mijn kant! Ik zou nog wel ff doortesten om de 2 dagen kijken of het oploopt.