Joepieeeeeeee! Hoe dan ook: ik zie ook een streep. Spannend met dat ze op moeten lopen! Alvast gefeliciteerd want immers een streep is een streep wordt er gezegd. En ik zie hem duidelijk
Lees nu overal dat door teveel eiwitten en/of blaasontsteking een test ook positief kan uitslaan.. Klopt dit?? Zie kaartje!!
Je kaartje is nogal piekerig daar kan ik niets uit halen sorry. Op de testen zie ik wel iets ja maar omdat het nog zo vroeg is durf ik je geen valse hoop te geven.. En het ziet er voor mij uit als een indroof streepje want hij is best grijs. Hoelang na het testen kwam dit streepje en hoelang erna is de foto gemaakt? Maar meid doe het rustig aan en wacht tot je NOD het voorkomt een hoop teleurstelling en het is zonde van je testen.
Hmmm je kaartje vind ik wel heel laag voor een zwanger resultaat (maar 0.2 hoger dan basaal). Het klopt dat een test positief kan uitslaan bij teveel eiwitten bij een blaasontsteking. Daarom even doortesten en kijken of hij gaat oplopen
Temperatuur is idd laag, dus weer rustig aankijken de komende dagen.. Heb best troebele urine vandaar dat ik ervan uit ga dat hij misschien daarom positief is uitgeslagen.. Streepje stond er binnen vijf minuten en foto is na half uur gemaakt.. Thanx dames voor jullie reacties