Spoed advies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hoopvol2019, 20 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoopvol2019

1 feb 2019
    81
    4
    8
    Vrouw
    Dag allemaal, weet iemand wat verstandig is. Ik mag deze maand een cryo terugplaatsen. Nu is de keuze om eisprong via ovulatie testen te bepalen of via ovitrelle. Waar kan ik het beste voor kiezen? Iemand ervaring?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier beide gedaan. Ik vond de begeleide poging met pregnyl veel fijner. Wist ik zeker dat de tp op het juiste moment was.
    En scheelde ovulatie test stress

3. Hoopvol2019

1 feb 2019
    81
    4
    8
    Vrouw
    Arts verzekerde me dat je met testen het okk niet zou missen want daar ben ik dus bang voor. Dat ik ovulatie mis

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier net zo hoor, dus toen na paar pogingen met ovutesten voor mijn gemoedsrust over gegaan op cylcusopvolging met pregnyl.

Gemoedsrust is belangrijk voor een fijne mindset vond ik. Het is al spannend genoeg allemaal, dus waar ik stress de kop in kon drukken heb ik dat gedaan.

5. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik heb het met ovulatie testen gedaan en zou het zo weer doen! Geen poespas aan je lijf en alleen maar terug naar het ziekenhuis voor de tp. Maar dan zou ik wel meteen goede kopen van de clearblue met een smiley ipv streepjes turen. Dan is het gewoon niet te missen. Succes!

Deel Deze Pagina