Familie pretpark Waarbeek of atractiepark Toverland?

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Iemand ervaring met deze 2 parken? Is het de moeite met een meisje van 4 1/2 en een jongetje van bijna 7?

Of heeft iemand nog een leuke optie voor een betaalbaar familiepark?

2. tulip

tulip Niet meer actief

het eerste ken ik niet, maar toverland vond ik een aanfluiting. Echt niks aan.

3. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Ik ben een keer met mijn neefje naar Toverland geweest. Voor de leeftijd van jouw kinderen is het wel leuk, voor oudere kinderen niet meer. Ik vond het wel erg duur voor wat je ervoor terugkrijgt. In het vervolg ga ik dan liever naar de Efteling, dat kost wat meer maar je krijgt wel waar voor je geld.

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hmmmmm, denk dat het dan wss toch maar Koningin Juliana Toren wordt. Daarvan weet ik zèker dat ze het leuk vinden.... Ik wilde eens wat anders, maar ben bang dat het een flop wordt aangezien de kids KJT in hun hoofd hebben. Kies ik straks voor wat anders, willen ze veeeeeeeeeeeel liever naar Apeldoorn. Zie het al echt voor me hoor, 3 boze gezichten en 1 schuldige:D

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    de waarbeek woonde ik achter
    het is opzich erg leuk voor kinderen alleen ik vind 1 nadeel dat is dat niet alle attracties tegelijk open zijn.
    ik had vorig jaar een jaar kaart en nu weer alleen ben ik 2 weken geleden verhuisd naar renkum

maar mijn zoontje toen die anderhalf was vond het leuk en met 2 en half jaar oud ook

ps het is gewoon kermis atracties die er staan dat vind iedereen wel leuk het is leuk voor kids tot 12 jaar ik vind ook wel tot ouder hoor maar goed

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij zijn vorige week naar de waarbeek geweest met onze 4-jarige. Het is eigenlijk een kermis, met wat extra attracties. Prima voor tot een jaar of 10-12 denk ik.

Maar hoever moet je reizen? Ik zou er geen 1,5 uur voor in de auto gaan zitten. Dan zijn er ook wel parken dichterbij te vinden van hetzelfde soort..

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Wij zijn met ons zoontje van toen 2 en een beetje naar toverland geweest, hij vond het helemaal super. Hij heeft super genoten en wij ook! Vond het helemaal niet tegenvallen moet ik zeggen.

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Wij gaan over een week naar Toverland. Ik hoor er eigenlijk alleen goede verhalen over. Ben er nog nooit geweest dus kan ook niet zeggen of het waar is.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij wonen dicht bij toverland ik vond het wel leuk toen we met onze nichtjes gingen alleen de entree verschrikkelijk duur. Ook voor volwassenen als ik eerlijk ben. Ik ben zelf alleen in de houten achtbaan geweest en we moetsen geloof ik 21 euro betalen. Voor een paar euro meer(met ah korting) zit je in de efteling

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Waarbeek is een tientje vanaf 2jaar..
    En bij de Emte hebben ze hier kortingskaarten liggen voor het 2e kaartje gratis. We waren voor 20 euro binnen met zijn drieen..

11. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Meiden, bedankt voor jullie reacties. We zijn uiteindelijk in sprookjes wonderland in Enkhuizen beland:) Was toch bang dat bovenstaande parken zouden tegenvallen en we moesten er best een eindje voor reizen. Koningin Julianatoren is toch ook afgevallen ivm het intree tarief. Vind het belachelijk dat je als volwassenen het volle pond moet betalen. Mijn vriendin heeft een abbonement en via haar kunnen we goedkoper naar binnen. Helaas is zij op vakantie, dus we wachten wel tot ze weer terug is..

Dankzij een ander topic hier in de lounge zijn we dus naar Sprookjeswonderland gegaan en we hebben genoten. Voor ons maar een half uurtje rijden en intree prijzen die nog gewoon vriendelijk zijn. Het was een geslaagde dag:)

Deel Deze Pagina