Jeeeee, wat erg zeg! Niet te geloven, en ze blijft honger houden ik snap die ouders niet die zijn echt de oorzaak. Ooit gehoord van nee te zeggen, gewoon te erg voor woorden. Had ook een jongetje van 7 gezien op het turkse nieuws (mijn man is turks dus vandaar) die was ook ongeveer 75 kilo, en dronk uit een fles, niet normaal gewoon, en die moeder maar lachen. jessica
Wat wordt ik vreselijke verdrietig als ik dit zie. Van de week al dat jongetje uit Engeland, nu dit. Dat de ouders dit zo ver hebben laten komen .... pure kindermishandeling vind ik het! Hoop dat de ouders flink aangepakt worden ... dit kan gewoon niet. Wordt er gewoon kwaad om.
Pure kindermishandeling. Mijn god, hoe kan je dit als ouders zijnde zo ver laten komen? Dat sommige mensen de verantwoordelijkheid niet aan kunnen, dat snap ik, maar je kan wel om hulp vragen. Dit meisje is voor de rest van haar leven verminkt.
Niet te geloven dat mensen het zover laten komen... Ik vind het ook pure mishandeling, want dat kind zal nooit meer de oude worden.. ze heeft nu al last van de benen..
Met 7 jaar al zo dik ik hoop voor de ouders dta er eenmedische oorzaak achter zit anders is dit echt kindermishandeling en gebrek aan opvoeding. Als ik het kind zie dnekik aan het Prader willie syndroom, ik weat niet of jullie dit kennen maar ik kom het wel regelmatig tegen in mn werk. Die kinderen (en onderhand volwassene) hebben altijd een honger gevoel en 1 boterham zet bij hen 3 keer zo snel aan dan bij een normaal iemand. Het komt helaas voor dat dit niet ondekt word en dat mensen / kinderen zich letterlijk dood eten! Er is niks aan te doen, alleen een heel streng dieet. maar goed dat moet dit meisje toch al want dit is echt woooooow
@missgroovy ... al zou ze die ziekte hebben, als ouders hoor je toch in te grijpen en zorgen dat ze de juiste begeleiding krijgt. Want dit kan echt niet!
Die ouders moeten worden vervolgd, dit is gewoon bijna moord op je kind! EN hebben jullie dan ook dr Phil gezien? Daar was een jongen, weet niet meer goed hoe oud, volgens mij 19, weegt 450 kilo! Eetverslaafd, aan huis gekluisterd en moeder en vrienden maar vreten brengen, want dan voelt hij zich gelukkig......... Hij dacht niet in porties, maar in verpakkingen: hele pizza, hele dozen donuts, lunch? Vier broodjes met hot dog enz enz, mc donalds (oeh lekker, maar niet teveel), grote bakken chickenwings, gedver! Die jongen eet 11.000 calorien per dag! Gelukkig zijn ze er dan bij dit meisje nog snel bij!
Ik kreeg een brok in m'n keel toen ik dit zag. Wat vreselijk! Ik kan er echt heel erg verdrietig van worden. Ik zou bijna zeggen: "geef haar maar aan mij, ik zorg wel voor d'r....."
Ik vind dit kindermishandeling! Al zou het een ziekte zijn dan hadden ze nog eerder in kunnen grijpen. Vind ditheel zielig voor het meisje dat zo veel van haar leven moet missen....vriendjes om mee te spelen,lekker buiten ravotten.
@ didll: idd ouders hebben hier dan een taak in, maar als ze daadwerkelijk dit syndroom zou hebben dan kunnen ouders er niks aan doe. Ook al zet je je kind dan op randsoen dan nog werkt t niet. Wel hadden ze dit veeeeeel eerder moeten signaleren. Want als je kind al 10 kilo zwaarder is als hoort, zeker op deze leeftijd dan hoor je meteen in te grijpen. Ik praat ook absoluut nietgoed wat er is gebeurt, maar wil ook ff een andere kant belichten dat er wel degelijk ook iets medisch aan de hand zou kunnen zijn
ja ben het merendeels het wel met je eens,maar het lijkt mij van de zotte dat je het zo ver laat komen,dat kind heeft nu toch geen leven zo, die word denk ik gepest bij het leven, echt sneu
Ik snap echt niet dat die ouders dit hebben kunnen laten gebeuren. Je ziet toch dat je kind zo ontzettend dik wordt, dat sluipt er toch niet in of wel? Liefs, Duveldraakje
Dat bedoelde ik ook. Er had veel eerder moeten worden ingegrepen. Las net in de krant dat het meisje inmiddels 136 kilo is afgevallen met behulp van artsen. http://www.telegraaf.nl/buitenland/59630881/Moddervet_meisje_valt_136_kilo_af.html?p=16,1