Oh my God, dit is gewoon Kindermishandeling! Het lijkt wel een beest zoals ze over de grond kruipt, niet normaal meer, ik word er gewoon onpasselijk van!
maar die zit nu wel voor de rest van haar leven met een eetprobleem, dat krijg je er nooit uit. dat het iets medisch zou kunnen zijn... sja, dat zou kunnen, maar dat hadden haar ouders 4 a 5 jaar geleden al moeten laten onderzoeken. feit dat ze dat niet gedaan hebben vind ik kinder mishandeling en ik vind dat er dan ernstig gekeken mag worden of zo'n kind wel bij haar ouders moet/kan blijven
Niet best toch.... Waarom hebben de ouders niet eerder ingegrepen zou je denken..... Vreselijk! Arm kind! Groetjes Miep
Daar ben ik het helemaal mee eens! Hoe heeft dit zover kunnen komen! Ze moeten dat meisje meteen bij haar ouders weg halen.
Dan ben ik wel heel benieuwd hoe ze er nu uitziet want volgens mij al s je 136 kilo afvalt heb je veel los vel. En bij volwassenen is het al zeer risico vol om dit weg te halen. Het lijkt me nl dat met sporten alleen je dat niet wegkrijgt ook niet als kind zijnde,,,, toch. Wel goed dat ze nu eindelijk weer lekker kan spelen en kind zijn
Diep triest zeg,dat filmpje,om te janken... je zag dat meisje gewoon billenschuiven want normaal lopen kan ze al niet eens meer,en je hoorde haar hardop ademen omdat ze zo kortademig is. Ik hoop dat dit meisje nog te redden is en dat ze nog een lang en gezond leven mag gaan leiden,en voor die ouders,heb ik geen goed woord over [-X