Welke schoenen dansen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Nougat, 16 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.955
    1.291
    113
    Mijn dochter gaat zeer waarschijnlijk op hiphop les. Nu heb ik wat gezocht op Google maar kom er nog niet helemaal uit welke schoenen ze daarvoor aan moet. Kunnen bijvoorbeeld streetdance schoenen? Die kan ik nl wel vinden. Kan me voorstellen dat je niet elke gymp aan kan omdat ze al niet stroef moeten zijn met de bewegingen op de vloer. Graag niet te duur, ons budget is niet heel hoog.

2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Neem aan dat ze een proefles gaat doen? Kan je het meteen even vragen wat de eisen voor die schoenen zijn. Of even bellen naar de dansschool?

3. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.955
    1.291
    113
    Omg dat ik hier gewoon niet zelf opgekomen ben. Sla even een hand voor mijn hoofd haha! Ga ik doen.

NiekeKris en TotalBella vinden dit leuk.
  4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Mijn kinderen hebben 6 jaar op gympen en op blote voeten gedanst, geen probleem.

Nougat vindt dit leuk.
  5. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Hier ook kinderen die als jaren dansen, streetdance, hiphop ect. Moet in ieder geval zo n rond ding op de zool zitten. Maakt draaien makkelijker, dus minder snel blessures. Bij ons dochter alleen maar hoge schoenen ivm snel enkel problemen maar is zeker geen must. Goede demping is wel fijn. Zou even navragen of zwarte zolen mogen. Bij ons wel mits ze niet afgeven maar weet niet of dat overal zo is.

Bijgevoegde bestanden:

6. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.955
    1.291
    113
    Oké, dat is een hele goede tip. Daar ga ik naar kijken.

Deel Deze Pagina