Onze (stief)dochter wordt 12 jaar. Nu is de grote vraag wat ze voor haar verjaardag wil hebben. Iemand misschien leuke ideeen?
Uhm, tja, heb ook maar bar weinig inspiratie. Een leesboek. Een mooie ketting/armband/ring/oorbellen (iets van een sieraad dus...haha). Een dagje samen weg. Iets nieuws voor op haar kamer (bed/bureau/lamp/oid). Weet ze zelf ook niet iets wat ze graag wil hebben?
Ze weet zelf ook echt niets. Van moeder een mobiel. Kleding van ene oma, digitale camera van onder opa en oma en dan nog schaatsen van de derde opa en oma. Ze zegt zelf ook van eigenlijk heb ik alles al.
Lastig dus . Behalve dat van net heb ik ook nog niks bedacht verder, kan me ook niet herinneren wat ik op die leeftijd nou leuk vond of kreeg enzo !
Merk kleding, vooral ondergoed van Vingino doet het goed Digitaal fotolijstje Nieuwe schooltas vast voor volgend jaar Dvd/cd
Mijn dochter wist ook niks en heeft nu een abonnement op een tijdschrift gekregen. Vond ik wel leuk, daar heb je dan ook nog lang wat aan.
- een mp3 speler - armbandje trollbeads - dagboek Deze dingen hoor ik in de klas regelmatig voorbij komen.
Nou, dat is mooi! Was het een gezellige verjaardag? Ik had nog als idee een armbandje van Pandora of Tedora, daar kun je later nog leuke bedels bij kopen in zilver en ook allerlei leuke kleurtjes. Of een leuk horloge. Misschien iets voor een volgende keer.