Hallo dames De titel zegt het al. Vorige week erachter gekomen dat ik zwanger ben toen gaf de cb 2-3 aan vanmorgen 1-2?? Zou dit slecht aflopen?
Ik heb het zelf ook gehad maar dan van 1-2 naar niet zwanger. Dat is bij mij helaas een miskraam geworden. Maar je lichaam doet rare dingen... wacht het af en maak je niet gek.
Dat klinkt niet goed... Meeste dames die dat hier mee hebben gemaakt kregen een mk. Hopelijk is er niets aan de hand natuurlijk.
Hoever ben je? Vaak is dit geen goede afloop maar soms is je hcg ook te hoog om nog goed aan te kunnen geven hoe ver je bent
bel anders de vk en vertel haar het verhaal.. misschien mag je komen voor een echo aangezien je misschien al wel 8 weken bent
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/516887-clear-blue-2-3-week-naar-1-2-week.html Hier iemand met precies hetzelfde verhaal. Hcg kan schommelen de eerste weken, en de cb is maar een indicatie. Zou over een dagen nog eens proberen, en dan kan het weer zo zijn dat die weer 2-3 aangeeft.
ja wacht het nog even af... en test anders vrijdag nog een keertje... maar ik zou toch ook wel echt de vk bellen. Ik heb dat met mijn miskraam gedaan en kon toen eerder terecht voor een echo. Maar als je lichaam juist meer HCG gaat aanmaken kunnen zwangerschapstesten niet meer goed werken.. streepjestesten worden dan ook veel minder.
Dat heb ik ook gehad. Eerst gaf hij aan 2-3. en een week later gaf hij aan 1-2, en 2 dagen later gaf hij aan NIET ZWANGER. Is dus ook een miskraam geworden. Wel is het zo dat je HCG enorm kan schommelen en je urine de ene keer beter is dan de andere keer. Maar als jij zegt dat je zelf vermoed 7/8 weken zwanger te zijn, dan lijkt het me niet goed als de zwangerschapstest zo laag aan geeft. Zou gewoon bellen voor een echo, en je verhaal uitleggen. Zeker weten dat je dan langs kan komen. Ben je gelijk verlost uit de onzekerheid. Succes !!
Rond 7/8 weken is wel je HCG heel hoog. Dat kunnen streepjes testen ook niet aan, die geven dan lichtere strepen. Misschien dat de CB ook zo werkt! Succes morgen!!!
Hopelijk een goede echo morgen, je hoeft niet al 7/8 weken zwanger te zijn... Je kan ook een laat ei hebben gehad omdat je de pil slikten. Misschien ben je korter zwanger... Succes morgen ik duim mee voor goed nieuws...
pfff spannend.. hier ook ervaring van 'zwanger 1-2' naar 'niet zwanger' en dat was een vroege miskraam.. maar je hcg kán schommelen.... ik duim voor je