hallo ik heb even een vraagje aan jullie, want ik weet even niet wat ik ermee aan moet. sinds maandag lig ik ziek op bed, continu duizelig enorme misselijkheid, trillerig, gevoel van zwakte, heet aanvoelen, maar geen koorts, jeuk op hoofd en nek. kan niet lang overeind blijven. meer proberen te drinken tegen de misselijkheid in en moet heel hard mijn best doen om het erin te houden. sinds gisteren droge mond en brandende ogen. mijn vermoeden was een zonnesteek dit omdat ik vrijdag/zaterdag en zondag alleen maar in de zon heb gezeten. vanmorgen bij de huisarts geweest en die zij dat het een verkoudheid was terwijl mijn neus gewoon open is, ik hoef niet te hoesten dus geen symptomen van een verkoudheid. en hij zei een irritatie van het evenwichtsorgaan, maar mijn oren waren goed en geen zwellingen of irritaties te zien. wat kan ik hier nu het beste mee doen, want ik word niet beter en alleen maar slechter. hebben jullie een advies? en wat zouden jullie doen?
In beide gevallen is goed uitrusten de oplossing, en dat zou ik dus doen. Goed uitrusten, goed blijven drinken en houd je lichaam koel. Maak een handdoekje goed nat en leg die in je nek. Of blijf koel met ijspacks.
Als het slechter wordt toch weer terug naar de huisarts Maar het is pas sinds maandag...dus geef het even tijd
Evenwichtsorgaan kan best.. toevallig heeft een collega van me dat 2 weken geleden gehad. Hij is er goed ziek van geweest; 1,5 week uit de running.. heel veel beterschap in elk geval!