Kan een eisprong zo lang op zich laten wachten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missX, 11 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hallo meiden,
    ik heb een vraagje: ik ben dus een paar maanden alweer gestopt met de pil en het (nog) steeds erg onregelmatig. Dit was ik ook al voordat ik begon met de pil dus misshien blijft het ook wel zo helaas.Vorige cyclus was 26 dagen op dag 14 had ik een dikke streep met de ovulatietesten, de cyclus daarvoor duurde 37 dagen. Nu zit ik inmiddels op dag 22 en heb ik al een paar testen gedaan..maandag had ik een behoorlijke streep. M´n testen zijn nu op maar ik vind het vreemd want als het goed is moet dan toch vlak daarna je eisprong volgen en je temperatuur stijgen? Ik temp al een tijdje en iedere keer daarna steeg hij. Nu is het inmiddels 3 dagen later en vanochtend was m´n temp nog steeds laag...snapt iemand dit of kan het wel langer duren dan 3 dagen na een pos. ovulatietest? Ik heb helaas geen testen meer en was ze ook niet echt van plan nu nog te bestellen voor deze maand ..ga dit weekend ook weg met mijn ouders in een huisje dus wordt sowieso wat lastiger dan.
    bedankt voor jullie reactie alvast!

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als je voor de pil al onregelmatig ongesteld was wordt je dat vaak ook weer nadat je stopt met pilgebruik.

als je een positieve ovulatietest had kun je er toch wel vanuit gaan dat je dinsdag -woensdag je eisprong hebt gehad.

waarom je temp niet omhoog gegaan is dat zou ik niet weten... test je wel goed???? voor je opstaat??? ik zou het echt niet weten in ieder geval.

LH heb je alleen maar vlak voor de eisprong dus ja als je geklust hebt in de dagen voor op op de test wie weet is het raak geweest en moet je nu gewoon maar afwachten.

heel veel succes

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja ik test echt netjes iedere dag om dezelfde tijd voordat ik opsta...vreemd hé. En de ovulatietest zou toch ook niet zomaar een streep aangegeven neem ik aan. We hebben in ieder geval deze week iedere dag geklust, maar heb toch het idee dat m´n ei nog niet geweest is. Klinkt ook misschien een beetje raar maar aan mijn servixxlijm kan ik het ook niet zo goed zien...het is wel doorzichtig en rekbaar maar twijfel of het geen restjes zijn van mijn mans "goedje"... meestal heb ik hier namelijk de dag erna nog "last" van.

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik was voordat ik starte met de pil soms om de 2 weken ongesteld en soms om de 6 weken en alles daarzo tussenin. Ik ben nu wel regelmatig. Ik hoop bij jou dat dat straks ook bij jou zo is. Of dat ie maar 9 maanden weg mag blijven !!

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hihi nou inderdaad het liefst dus dat laatste! maar goed vanavond nog maar even klussen voordat we dit weekend dus weggaan...

Deel Deze Pagina