wie weet meid, op dit moment ben ik iedere keer zo moe als ik weet niet wat, eet als een buffel bij wijze van spreken, testen kan ik nog niet, volgende week pas, en bij de 2 oudste was ik ook zo vruchtbaar (tenminste ik, ahum we bedoel ik natuurlijk) als de .... maar ja dit is nu de 4e ronde dus toch niet meer zo vruchtbaar als toen.... ik moet zeggen bij de 1e ben ik toch nog 2 x ongesteld geweest terwijl ik dus al in verwachting was. als je (volgens de test niet in verwachting bent) zal het mischien toch te maken hebben met dat de mirena verwijderd is???? in ieder geval veel succes
Het is gewoon vooral goed en gezond eten..fruit en´s avonds vaak ook netjes 2 ons groente. Je mag maar liefst 6x per dag eten en daar zitten ook lekkere dingen tussen zoals bijvoorbeeld ´s avonds een speculaasje. Ook is het vooral zeer afwisselend wat ook een van de dingen is waardoor het zo goed werkt..ik at altijd al niet echt veel en ook mager maar wel iedere dag zowat tussen de middag en s´ochtends hetzelfde..door dit patroon te doorbreken gaat je stofwisseling veel beter werken ik vind het echt een werelddieet en heb er ook totaal geen moeite mee het vol te houden. Omdat je dus ook 6 keer wat mag eten blijft je suikerspiegel ook op peil en heb je veel minder trek in zoetigheid. Je kunt ook eens kijken op www.sonjabakker.nl
ik ben ook aangekomen denk ik door het stoppen met de pil. Had het er laatst nog met mijn mannetje over dat ik ineens zo ben aangekomen (de weegschaal durf ik niet eens te raadplegen, maar merk het aan mijn broeken). Snapte er al niets van waar het nou vandaan kwam, want die niets anders dan normaal. Tja ben alleen met de pil gestopt dus ik denk ook dat het daarvan komt. Wel raar hoor, dacht juist dat je er van zou afvallen :-S Nu ik deze verhalen zo lees denk ik dat het toch daar door komt. Zat ook al stiekem te denken of ik dan toch niet misschien zwanger zou zijn, haha. Voorlopig houden we t nog maar even op de pil...
Of kan het ook door zwangerschappen komen. ik bedoel de mk-en dan. Daar heb ik in eerste instantie de schuld aan gegeven. Wij kwamen van vakantie en in dat land is alles big. Maar ik kwam er wel zwanger vandaan. Dit is dan wel in een mk geeindigd, maar de kilo's gingen er niet meer af. De 2e keer idem dito.