7 maand en halvolle melk.

Discussie in 'Voeding' gestart door wonderteam, 7 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sellie13

Sellie13 Actief lid

9 jul 2007
    210
    0
    0
    Het staat in de allerlaatste zin, je moet even doorscrollen tot onder de reclame ;) :

Dus als je niet al op vier maanden maar pas na zeven maanden begint, dan heb je meer kans op allergische reacties. En dat lijkt me dus op jouw zoontje van toepassing.

Trouwens, volgens mij is dit ook het onderzoek waarvan de onderzoekers zelf zeggen dat de resultaten uit hun verband gerukt zijn en dat ze ouders niet aanraden om nu met vier maanden al te beginnen met koemelk, maar dat weet ik niet meer zeker.

In ieder geval succes ermee, wat je ook beslist! Lastig soms he, dat eten en drinken ;) .

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Haha nou lees ik het pas. Hoe vaak kan een mens over zo'n zin heen lezen :oops:

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou ik kijk het allemaal aan en doe maar gewoon waar ik me goed bij voel en dat is momenteel de mondjesmaat koemelk geven en tussendoor ander drinken gewoon aanblijven bieden zoals ik al deed. Vroeg of laat drinkt hij hopelijk ook ander drinken.
    Ik ben ook niet bang voor uitdrogen ,maar vind het wel belangrijk dat een kindje goed leert drinken. Verder ben ik het volledig met mamatje 24 eens ,dat men tegenwoordig erg overdreven met het voedselgebeuren bezig is en er voor elk onderzoek wel weer wat valt te zeggen.

wel mijn dank voor het meedenken en de reacties aan jullie allen :D

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hier is het advies minimaal 300 cc opvolgmelk. bij minder vit D geven. ik mocht met 7,5 maand ook al wat gewone melk gaan geven, maar zolang hij zijn opvolgmelk nog drinkt, vind ik het niet nodig. als jouw zoontje wel een beker gewone melk wil, gewoon geven hoor.

groetjes, Miranda

Deel Deze Pagina