baby 4,5 week. huilen van de pijn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tines mam van 2, 23 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik moet het even kwijt,

sinds 4,5 week zijn wji de gelukkige ouders van ons derde kindje.
    een heel bewerkelijk kindje dat wel.
    ons meisje huilt en huilt en huilt.

eerste 2 heb ik dat niet zo gehad.

ik heb het idee dat ze verborgen reflux heeft ze voldoet aan alle symptonen die er maar op internet te vinden zijn. ik ben dan ook begonnen met nutriton. de eerste 2 dagen dacht ik dat het de oplossing was. ons meisje was rustig en sliep.

daarna was het weer mis.
    vorige week ben ik bij de huisarts geweest aangezien ze ook hele harde ontlasting had.

ze kreeg nistatine voor spruw en daar zijn we nu mee gestopt en ze kan weer normaal poepen gelukkig.

maar het huilen blijft.....

ik weet dat baby's huilen maar dit is niet zomaar hiulen dit is krijsen schreeuwen moord en brand.

niet de godganze dag gelukkig maar wel veel.
    en dat breekt me op... mn hard breekt als ik zie hoeveel pijn ze heeft en ik kan er maar niet de vinger op leggen wat het nu precies is.

morgen maar weer naar de huisarts

heb haar bedje al omhoog bij het hoofdeinde maar ook dat lijkt niet echt iets te doen.

als ze hikt huilt ze en hoor ik haar maaginhoud naar boven komen wat ze vervolgens weer weg moet slikken en er weer een nieuwe moord en brand krijs ten gevolge heeft.

ze hikt heel vaak en heeft een piepende ademhaling

wie heeft er nog meer een kindje met reflux en herkent dit?
    hoop zo dat de huisarts morgen iets kan betekenen heb het vorige week al aangegeven dat ik het idee heb dat ze verborgen reflux heeft maar daar ging hij niet echt op in.
    de harde ontlasting zal een duidelijker probleem zijn denk ik.

rare is alleen dat ze het snachts super doet. en dat zorgt ervoor dat ik twijfel als ze idd verborgen reflux heeft zou ze er nachts toch ook last van moeten hebben denk ik dan.......
    ppffff

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Mijn dochter had erge reflux en krijste de hele dag door. 'S nachts sliep ze wel, omdat het arme kind gewoon uitgeput was van de zware dag. Enkel medicatie hielp bij haar, ze neemt nu op 15 maand nog steeds Zantac.

Een draagdoek was voor ons ook een goeie oplossing: kindje rechtop, dicht bij mama en ik had toch de handen vrij.

Veel succes, ik weet hoe zwaar het is!

3. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt heel bekend. Onze zoon is inmiddels 7 weken en we hebben het idee dat ie wat rustiger wordt met uitschieters nog steeds dat hij helemaal overstuur is. We hebben Zantac gekregen voor de reflux,helpt wel iets, maar het zijn hier nu vooral krampjes denk ik. De dingen die jij noemt weet onze ha aan de reflux.

Sterkte! Het is onze eerste dus ik maak alle tijd voor hem,maar met een derde wil je ook je twee andere kinderen niet vergeten!

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nog gefeliciteerd met je kindje!
    Maar wat zielig dat ze zo moet huilen van de pijn.
    Hier een refluxbaby, die ook heel veel gehuild heeft.
    Bij ons hielp het om zoveel mogelijk rechtop te voeden, na het voeden direct een half uur rechtop houden, bedje schuin en ga zo maar door.
    De draagdoek heeft ons echt gered deze eerste maanden. Daar deed ik haar direct na de voeding in, zat ze heerlijk rechtop tegen mij aan.

Hoop dat de HA je verder nog kan helpen. Er zijn drankjes die je aan je kindje kunt geven, zodat ze niet zo last van maagbranden hebben. Succes.

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    meiden bedankt voor jullie reacties!!

ik wou gisteravond nog reageren maar ben tot 11 uur met haar bezig geweest. en aangezien mijn partner overuren maakt op het moment en ik er dus een beetje alleen voor sta had ik er geen puf meer voor.

bezoek bij de huisarts was positief. hij heeft meteen contact gezocht met de kinderarts en op advies van de kinderarts ben ik meteen begonnen met enfimol ar.

ze heeft nu 2 voedingen gehad en ben benieuwd.
    ze kwam na 2,5 uur voor haar voeding dus heb het een half uurtje gerekt en daarna heeft ze in de wipstoel gezeten. iets wat ze anders helemaal niks vind maar nu heeft ze er zo'n tien minuten ingezeten en vond ze het intresant.

ook begon ze te lachen...

kan me niet voorstellen dat dit soort dingen door die voeding komen maar hou hoop.

de 30e moet ik bellen om te vertellen hoe het gaat, gaat het niet beter dan word ze de 30e gezien door de kinderarts, dan prutsen ze haar tussen het spreekuur in.

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hey Tines, ik had hetzelfde voor als jij. Eten was een drama. Huilen.
    Alles gedaan om het te voorkomen. Het énige wat geholpen heeft is het geven van Enfamil AR. Na een paar dagen was het echt een wereld van verschil. Ik hoop dat het voor jou hetzelfde is. Nu is hij 9 maand en vorige week ben ik voor de eerste keer terug overgeschakeld naar gewone melk van Hero.
    Gaat prima tot nu toe.

Deel Deze Pagina