hey dames ons jochie is 7 maand en heb nu dus nog dit schema : 6:30/7:00 200cc 9:30 fruit 12:00 200cc+4 rijstbl 15:30 groente + 75 cc yoghurt 19:00 200cc+6 rijstbl tussendoor beetje thee en broodkorst zit te denken om hem om 12 uur een broodje te geven , maar moet ik dan de hele fles weglaten ? of veranderen jullie pas na het bezoek aan cb ? en is het erg als er maanzaad op het broodje zit ?? alvast bedank knuff
Ik verandere altijd gewoon wanneer ik dacht dat het goed was...ik ben met 6 maand al brood gaan geven, en toen hij met 7 maanden goed een boterham kon eten en wat anders te drinken luste zijn we de fles weg gaan laten. dit ging eigenlijk zonder problemen. Ik wacht dus nooit op het cb, zeg het vaak alleen even als ik daar weer kom. Maanzaad weet ik eigenlijk niet...
Ik geef geen brood.. Simpel omdat Gijs zn fles niet leeg wil drinken maar als we er pap van maken t lekker op eet.. lepelen dus met die hap! Dus ipv 200 cc fles+brood is t hier dus die 200 cc waarvan soms 50 cc gedronken word en de rest in lepelbare pap... 't Schema dat ik voor Gijs heb lijkt wel op t jouwe.. 7-8 uur fles alias pap 10-11 uur koekje+drinken ( op advies cb proberen ipv fruit) 12.30-13.30 fles alias pap 15.30-16 uur fruit ( ipv koekje+drinken want ook dat is niet veel en duurde de tijd tussen die pap en warm eten te lang..) 17.30-18.30 warme hap+toetje 20.30-21.00 uur fles alias pap Ik zou, als je 12 uur brood geeft, geen rijstebloem in de fles doen.. ( ben sowieso al geen fan van rijstebloem, na 1 papje er mee had Gijs al last van verstopping..)
heb ook maar niet gewacht op cb, doe hem nu dus : 6:30/7:00 200cc + rijst bl 3 schep 9:30 fruit 12:00 broodje + 100cc zonder rijstbl 15:30 groente + 75 cc yoghurt 19:00 200cc+6 rijstbl maar annemarie wat bedoel jij met pap ? doe je dan iets door de opv melk ?
Ja.. als gijs van de fles zo'n 50 cc drinkt, giet ik t restant in een beker en doe er een beetje bambix groei-ontbijt bij en een beetje Nestlé buikjespap.. dat gaat vaak helemaal op.. Tussen de middag ook, daardoor kom ik nog niet aan brood eten toe met hem.. Maar dat was voor cb geen probleem, met de pap krijgt hij zn granen wel binnen.. Zal blij zijn als er straks nog een fles af kan.. Dat word die van tussen de middag.. Maar dan hoop ik wel dat Gijs verder wat beter drinkt dan dat ie nu doet...