Gillen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chocochippie, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn dochter is inmiddels bijna 1 jaar.
    Rond 8 maanden begon het gillen en dat hield na 3 weken weer even op.
    Maar al gauw begon ze weer.
    Nu gaat het inmiddels zo hard dat we echt last van onze oren krijgen!
    Ze begint plots te gillen waardoor je je dus ook echt het kapot schrikt.
    Overal!
    Op het begin was het nog niet zo erg maar inmiddels beginnen we (vooral mijn vriend) dit wel erg zat te worden.
    We weten dat het een fase is en dat het erbij hoort maar 4 maanden is wel erg lang.

Iemand een goeie tip waardoor ze er misschien mee ophoud of in elk geval niet mee doorgaat als ze eenmaal op gang is? ;)

(Ze heeft vandaag aardig was mensen in het Alexandrium laten schrikken door plots heel hard te gaan gillen dus als je daar liep, sorry :p)

2. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Dochter doet dit ook, maar dan voornamelijk in de auto en zo heerlijk eentonig.

Ik praat meestal tegen haar of zing een liedje om haar af te leiden.
    Als mijn man er gek van wordt roept hij vaak met zware stem HÉ! en dan is het ook stil

3. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Gewoon een keer voor haar gezicht gaan staan en ook eens hard gaan gillen met hopelijk een schrik effect. Dan zou ik zeggen dat mijn oren zeer doen als je zo hard roept en ik dit niet zo leuk vind. ;) Daarna niet weer want dan word het een spelletje :D

4. enerisab

enerisab Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    0
    ik lees mee..... ons jongens stemmetje haalt ook hoge tonen. :0

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dat heb ik al geprobeerd maar ze schrikt er niet van 😂 Ze vind het nogal hilarisch en gaat daarna nog harder gillen.

Mijn vriend roept regelmatig Hee kappen nou! Maar ook dat werkt niet

Gaan fluisteren vind ze wel erg interessant maar dan moet je der wel aankijken en als ik aan het rijden ben is dat erg lastig ;)

Enerisab hard en hoog! Echt een trommelvlies killer

Deel Deze Pagina