Advies van de dokter: nog een half jaartje zelf proberen!

Discussion in 'Zwanger worden' started by mieke01, Apr 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mieke01

mieke01 Actief lid

Jul 27, 2010
    106
    0
    0
    Hoi meiden

Vandaag eindelijk de uitslag van mijn bloedonderzoeken binnen gekregen. Deze doorgesproken met de dokter. Zij geeft aan dat ik een eisprong gehad heb en dat mijn hormoonwaardes goed zijn. Ook heb ik geen soa ( ook al ging ik daar niet vanuit, het is toch fijn om te horen!). Buiten het feit om dat mijn cyclussen vrij lang zijn, zou niets ons dus in de weg mogen staan zwanger te worden! Super nieuws natuurlijk... de dokter adviseerde ons dan ook toch nog een half jaartje zelf te proberen zwanger te raken. Het zou moeten lukken. Mocht het na dat half jaar nog niet gelukt zijn, dan wordt ik automatisch doorverwezen. De dokter gaf wel aan dat ik, wanneer ik me er niet prettig bij voel, aan mag geven dat ik eerder doorverwezen wil worden. Fijn dat ze zo mee werkt en helemaal fijn dat mijn eigen lijf me toch niet in de steek laat. iets wat ik de afgelopen maanden wel zo voelde.. Nu met frisse moed er weer tegenaan en hopen dat het heeeeeeeeeeeeeeeel snel raak mag zijn!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Wat fijn voor jullie toch een goede eisprong. En fijne huisarts heb je. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie. Zijn jullie al lang bezig en is bij je man ook nog iets nagekeken?

3. mieke01

mieke01 Actief lid

Jul 27, 2010
    106
    0
    0
    hoi vruchtje

Bedankt voor je reactie. We zijn nu 11 maanden bezig. Mijn man is ook getest en dat was gelukkig allemaal goed. Hoop echt dat we geen half jaar meer nodig zullen hebben, want ben het wachten wel zat ;)
    maar goed altijd fijn om te weten dat het niets ernstigs is! Ik zie in jou onderschrift dat jullie ook nog een half jaartje moeten proberen... je gebruikt al wel clomid? Heb je een moeilijke cyclus? nou laten we elkaar maar veel succes wensen! Hopelijk allebei snel een positieve test in handen!

Share This Page