niet goed eten maar ook niet goed meer drinken

Discussie in 'Voeding' gestart door elsa, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hoi,

florian is altijd een enorme veelvraat geweest, het is nu voor ons dus enorm wennen dat hij sinds een week niet meer zo goed eet. fruit en avondeten is pet, zijn boterham en papfles en yoghurt gaan redelijk. dat zal wel een periode zijn, dus daar maak ik me niet zo druk om.

maar sinds een paar dagen drinkt hij ook slecht. alleen zijn papfles gaat goed, de rest is met mondjesmaat en krijg ik er met moeite in. zijn melk tussen de middag is helemaal dram. denk dat hij qua drinken op zo'n 300 cc totaal zit (inclusief melk). in de rest zit natuurlijk ook vocht, kan niet echt inschatten hoeveel dat is.

verder is hij vrolijk, wel heel verkouden.

is het erg als dit een tijdje zo is? hebben jullie hier ervaring in? ik forceer niks, dit werkt volgens mij niet. probeer hem alleen te stimuleren, meer kan ik volgens mij niet doen. zijn plasluier 's nachts is goed, overdag maar heel minimaal.

ben benieuwd naar jullie reacties.

groetjes,
    ilse

2. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Bij mijn zoon was het ook zo 2 weken geleden ongeveer. Hij wilde niet veel meer eten en drinken. Ik maakte me ook zorgen hij ging ook elke dag overgeven. MAar het is gelukkig over, sinds enkele dagen wil hij ineens veel eten en drinken. Ik denk dat het een soort fase is.

Heb een collega, bij haar zoon was het ook zo geweest.

3. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    marleen, bedankt voor je reactie!

ga er inderdaad maar vanuit dat het een fase is, moet zeggen dat hij ook vreselijk vieze winden laat :D dus zijn interne mens zal ook wel niet helemaal in balans zijn.

misschien toch ook wel tandjes die weer moeten doorkomen? je weet het toch ooit niet met die kleintjes. ik kijk het even aan, moet natuurlijk niet te lang duren.

thanx nogmaals

4. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Bij mij heeft het ongeveer 2 weekjes geduurd.

Hoop dat het bij jouw ook niet zo lang zal duren.

Onze kinderen verschillen enkele dagen met leeftijd :)

5. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    inderdaad marleen, grappig om te lezen.

2 weken, oef, hoop dat het inderdaad niet zo lang duurt. vandaag was met name drinken echt een drama, avondeten heeft hij niet gehad. brood is het enige dat wel goed gaat. ach, weten we ook eens hoe dat is.

groetjes!

Deel Deze Pagina