Dit is vast een verschrikkelijk domme vraag, maar... Hoe werkt een driestandenspeen? Ik heb er ééntje gekregen van mijn schoonzus, voor de papflessen, maar... ik heb werkelijk geen flauw idee hoe het werkt. Kunnen jullie me dat uitleggen?
je moet de stand die je wilt hebben naar het neusje richten. dus 1 voor thee, 2 voor melk en 3 voor pap
Heb zelf eigenlijk sterk het gevoel dat het uiteindelijk erg weinig verschil maakt. ze 'knijpt' die speen meestal toch bijna helemaal wel open, zeg maar, tijdens het drinken. Maar het zal mss ietsjes schelen per stand, maar niet veel!
Wij merkten hier het verschil wel erg goed, hij kon er eerst geen weg mee en lekte alles. Maar je merkt het vanzelf, je kunt voor alle zekerheid met stand 1 beginnen, en als je ziet dat het te langzaam gaat of dat ze er niks uitkrijgt 2 en dan evt 3. Je moet inderdaad het cijfer onder de neus houden.
bij ons verschilt het ook wel degelijk! Ik begin altijd op standje 2 en halverwege gaat ie naar standje 3. Als ik meteen standje 3 doe verslikt ze zich constant. Je kan het ook zo zien; het streepje - is standje 1, / is standje 2 en | is 3!
wij gebruiken 123 spenen van avent en dat maakt echt een wereld van verschil! op standje 1 krijgt hij amper de pap erdoor, op standje 3 is de fles binnen 4 minuten leeg!