Wie heeft er voor ons de tip? Timo is sinds 4 dagen weer savonds wakker. Hij wordt dan wakker van het hoesten. En komt daarna niet meer in slaap. Hij valt wel zelf in slaap als hij naar bed gebracht wordt... Hij heeft altijd in de bakerzak gelegen.. en sinds hij draait moest hij er natuurlijk uit. Maar nog steeds zwaait hij maar met zijn armen. De tip die ik kreeg van de arts van het CB was armpjes in de slaapzak en mouwen erbij. Dat ging een paar dagen goed.. totdat hij doorhad dat hij zijn armen zelf terug kon doen. Ondertussen is dit de 4e avond / nacht dat hij loopt te spoken. Ok nog niet lang. Maar ben het ondertussen al goed zat. EN MOE haha! Hij heeft sinds gisteren ook de waterpokken. En zijn 3e tandje komt denk ik door.. Maar toch.. Extra flesje geven heeft niet echt zin. Hij spuugt dan alles weer uit...
mijn zoontje is ziek geweest, boven luchtwegen infectie, veel slijm snot neus(ook dagenlang koorts)en veel hoesten...hij heeft dus heel slecht geslapen. nu is hij weer beter maar deed dat ook 2 nachten achter elkaar, wakker gebleven...ellende. maar vannacht sliep hij goed! en hij hoestte ook helemaal niet. ik denk dat t bij jullie ook zoiets is. ik heb in zijn laatste flesje geen bambix gedaan...gewone melk.misschien dat hielp.
We zijn vanavond naar de HAP geweest. Toch ook weer veel benauwd, hoesten enzo! Hij heeft net nog geen longontsteking. Hij bromt, zaagt en piept. Maar zijn buik/ribben drukken niet naar binnen. Nou ja, we hopen weer op een goeie nacht...