Zijn er meer kindjes hier van rond de 10 maand die nog niet kruipen of teigeren oid. Anne is verder heel bewegelijk ze loopt aan de hand maar verder doet ze niks geen moejte om zich voor te bewegen of op te trekken. Zijn er meer ouders die dit hebben/hadden bij hun kleintjes. Maak me verder geen zorgen hoor maar ben gewoon beniuwd wanneer het bij hun wel begon groetjes gerdien
Serjenka is nu 13 maanden en sinds een paar weken, beweegt ze zich voort op haar poep, een soort van kruipen. Het stappen aan de hand doet ze vanaf wanneer ze ongeveer een jaar was.
Mijn kind doet dat ook nog niet hoor! Soms lees ik verhalen van babies die kruipen en / of tijgeren met 6 maand. Knap! Maar de mijne doet het op haar eigen tempo. Ook goed toch? Komt vanzelf wel. Misschien is het zo (bij mij tenminste wel) dat je het haar alles heel makkelijk maakt zodat ze zelf weinig hoeft te proberen? Ik probeer mezelf daarin te veranderen maar het wil niet zo goed lukken
Mijn meissie is bijna 11 maanden en sinds kort (denk 2/3 weken) kruipt ze de kamer door, dacht ook dat ze dit zou overslaan, er zat ook geen beweging in! Het was echt zo´n plafondkijkertje hihi.. De meeste beebjes draaien ook al rond 4 maanden, nou geloof dat Alyssa wel 8 maanden was voordat ze het doorhad, ja heel af en toe dat ze ineens op dr buik lag, maar zij vond het verschrikkelijk om op dr buik te liggen, nu slaapt ze zelfs op dr buikje..
0h jeetje,,wat een verschil, mijn zoontje stond met 7 maand, en kan nu al gedeeltelikj lopen (nu8,5 maand) hij houdt zich dan aan tafel en bank enzo vast, hij kroop al voordat ie 5 maand was, en met 6 maand kon die zelfstandig zitten! maar ja het heeft ook nadelen hoor, je moet egt overal omdenken hahaha, hij pakt alles van de tafel af enzo, maar ja het is ook wel weer leuk! groetjes
Onze dochter an 2,5 heeft nooit gerolt of gekropen maar liep voor haar eerste. Laat je niet gek maken door al die zogenaamde "standaarden" Elk kindje is anders. Komt vanzelf en anders gewoon lekker niet!
Hé Gerdien, Wat grappig dat ik jou hier tegen kom. Alles goed daar. Hier gaat alles prima. Ik heb nog foto's voor je van Anne toen jullie bij mij waren. Maar dat tijgeren doet Noëlle ook nog steeds niet, zitten kan ze al wel zelfstandig maar kruipen/tijgeren niet. Ze gaat wel achteruit schuiven. Nou, misschien spreek ik je nog wel een keer, ik zal binnenkort de foto's opsturen. Liefs Riejanne en Noëlle (19-07-2006)