Coby heeft op 18 maart de BMR en Meng C inenting gehad. Sinds gister heeft ze koorts 39.5 en hier en daar wat rode vlekjes. Ze oogt verder niet echt ziek. Kunnen deze klachten nog van de bmr enting komen? Anita
volgens mij zou dat kunnen, als ik me goed herrinner heeft ze cb arts dat toen verteld dat ze dat ervan kon krijgen (gelukkig kreeg ze het niet)
mijn dochter heeft ze vanmorgen gehad, en ik weet van de andere 2 en ook vanmorgen werd het weer verteld dat ze 5-10 dgn na de vaccinatie wat ziek kunnen worden (koorts-moe-hangerig etc) dus het is volkomen normaal, normaal gesproken duurt het als ze er al last van hebben een dag of 2-3 en daarna moet het alweer beter gaan met ze. succes
Klopt, komt door de BMR. Is dat je niet verteld dan? Eva heeft 'm woensdag gehad en ze vertelde dat ze koorts en rode vlekjes kon krijgen. Kan een dag of 2 aanhouden. We zullen zien...
Bedankt voor de reactie's. Nee was me niets van verteld. De koorts is gelukkig vandaag weer verdwenen. Anita
Alyna heeft ze vorige week donderdag gehad.(hier krijgen ze 'm met 12 maanden) en sinds gisteren heeft ze ook wat koorts. Ze hebben tegen mij gezegd dat ze na 4-10 dagen last zouden krijgen, oa in de vorm van redelijke koorts.