Baby en zon

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Feilo09, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hi dames,

het is hier prachtig weer en ik wil zometeen graag wandelen met mijn dochter. De parasol van haar buggy ligt alleen nog bij mijn moeder.. Als ik haar insmeer met factor 50, kan een wandeling (van ca een half uur) dan kwaad?

Alvast bedankt voor de reacties! :)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je hebt toch neem ik aan gewoon een kap op de buggy? Dan moet het wel kunnen..

3. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ja, dat klopt hoor! Maar haar handjes en een stukje been (als broekje opkruipt) zullen dan in de zon komen. Maar ik zal alles goed insmeren ;)

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik loop altijd aan de schaduw kant ik weet niet of dat bij jou mogelijk is. Hier staan de gebouwen dicht op elkaar zodat ik daar gebruik van kan maken. Insmeren altijd en petje heeeeel soms maar vaker niet. Denk dat een half uurtje wel zou kunnen mits je zo veel mogelijk in de schaduw kan lopen.

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

met een baby heb ik nooit in de echt felle zon gelopen.ik plande ind e zomer bij voorkeur mijn afspraken in de ochtend zodat ik op eht heetst van de dag thuis was. kun je niet wat fabriceren met een hydrofiel luier ofzo. en een lange legging aandoen?

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Als ik hier naar buiten kijk, is de zon niet erg fel. En regelmatig achter de wolken. Dus hier zou ik het wel doen voor een 30 minuten.
    Maar als het wel feller is, Kun je misschien met een hydrofiel, of een langer broekje wat bedekken.

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wij hebben geen kap, kun je die los kopen?

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

iedere wandelwagen heeft toch gewoon een zonnekap?

ik ben niet zo heel moeilijk, je moet natuurlijk geen uren in de volle zon gaan wandelen maar of de voetjes of handjes nu in de zon komen, maakt niet zo veel uit... Wel inderdaad goed insmeren..

Deel Deze Pagina