7 maanden+ en nog in de kinderwagenbak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Athina, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hebben een mutsaerts transaction en die is echt breed. Verkleiner lijkt me wel handig als je dochter ineens bedenkt dat ze toch maar eens gaat stunten (kan snel gaan :D).

2. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Uhhm.. Niet stom bedoeld..maar willen jullie kindjes niets zien dan?
    En trekken ze zichzelf niet overreind met 6/7 maanden om dan wel wat te zien?

Ik heb geprobeerd het zo lang mogelijk te strekken hier, maar helaas was met 3 maanden het echt over!
    Wel een tijd liggend vervoerd in de 'zitting' maar dan kon hij al wat zien omdat er geen rand zat. Maar na een paar weekjes duwde hij zich overeind met z'n ellebogen, dus voor de 4 maanden zat hij rechtop. (als hij in slaap viel weer plat)
    Nu met 6 maanden moet hij helemaal in het tuigje omdat hij er anders ongeveer uit klimt om alles te kunnen zien. De zonne-klep moet dus niet te ver naar beneden :p Dan worstelt hij tot hij eromheen kan kijken..
    Ik denk dat ik de zitting maar om ga draaien.. dus van me af. Dan ziet hij meer.

Ik kan me niet zo goed voorstellen dat een kindje van die leeftijd dan 'genoegen' neemt met liggen?
    En omdraaien? doen ze dat ook niet in de ligbak? Want dat was 'probleem' nummer 2.. hij draaide zich om met z'n gezicht in de rand..

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Het ligt denk ik ook aan het kindje. Bij mijn dochtertje heb ik echt moeten rekken tot 6 maanden die was het met4/5 maanden al echt zat in de wagenbak. Maar ik wilde haar zo lang mogelijk in de bak laten liggen. 3 Maanden vind ik persoonlijk veel te vroeg. De kleintje hebben nog niet zoveel prikkels nodig. Nou is het zo dat hij echt niet stil omhoog lag te kijken hoor. Hij had een speeltjes om mee te spelen. En met 6/7 maanden lag ik hem ook op zijn buik in de wagenbak zodat zijn nekspieren sterker konden worden. Werkte trouwens erg goed die stimulans !

4. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Mijn dochter ligt ook nog in de wandelwagenbak of in haar autozitje die ik op het frame kan zetten (Quinny Speedi). Ze past er nog in en vindt het prima.

Deel Deze Pagina