Dochter van 10 maanden knarst met haar tanden.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rianne19, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    De titel zegt het al. Mijn dochter knarst met haar tanden!
    Lijkt me niet erg goed voor haar gebit.
    Hebben jullie tips om dit te laten stoppen?

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

aarghh ik ken het,

zoonlief heeft het heel lang gedaan, en nu begint dochterlief er ook mee,

er is weinig dat je eraan kunt doen op deze leeftijd, ze ontdekken dat ze tandjes heeft en dat ze er geluidjes mee kan maken door te knarsen,

3. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Kippenvel!
    Mijn zoontje doet dat ook regelmatig, verschrikkelijk, zou ook geen oplossing weten.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    o jaa, dat hebben we ook gehad irritant he? het is vaak wanneer een kies of tand door komt. dus is tijdelijk...gaat vanzelf weer weg.

5. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat vanzelf over! Mijn zoontje heeft het ook gedaan en dat was voor mij altijd een aanwijzing dat er nieuwe tandjes/kiesjes door waren gekomen. Dan voelde hij iets nieuws in zijn mond en ging hij tanden knarsen, maar zodra hij gewend was aan dat 'nieuwe' stopte het vanzelf weer.

6. Mijn zoontje heeft het ook een hele tijd gedaan, maar gaat vanzelf over, je kan er volgens mij weinig aan doen.

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Mijn zoontje doet t soms ook en als ik erop inga vind ie t leuker en gaat dan juist harder door dus ik negeer t en dan houd ie vanzelf op. Klinkt niet erg fijn nee alsof t gaat breken, maarja ook ik weet helaas geen oplossing....

8. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Ohhh mijn oppaskindje deed dit ook heel erg vaak brrrr. Ik zei iedere keer neee doe dat maar niet, op de een of andere manier had ze ineens door wat ik bedoelde en stopte ze er dan mee, ze was wel ietsje ouder...
    Mijn zoontje krijgt nu pas zijn eerste tandje dus dat 'probleem' is hier nog niet aan de orde haha

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Geen aandacht aan besteden. Onze meid heeft het ook een poosje gedaan toen ze meerdere tandjes had. Als je het verbiedt, leg je er alleen maar meer de nadruk op. Het gaat vanzelf over. Hier duurde het niet zo lang, een kwestie van hooguit twee weken.

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ooo ja vreselijk, mijn oudste heeft het ook gedaan, nu je het zegt bedenk ik me dat het ook zo weer gestopt is.

Deel Deze Pagina