Hoihoi, Ons zoontje van 7 maanden sliep altijd prima maar sinds de laatste weken wordt hij elke keer tussen half 4 en half 5 wakker en gaat dan spelen. Vooral de hele tijd geluidjes maken (waaaaaaaaaaaaa zeggen achter elkaar door) vindt hij erg leuk. Papa en mama wat minder rond dat tijdstip... Ook rollen naar zn buik (ook met slaapzak) en dan in zn bedje ronddraaien is erg leuk. Dit doet hij overigens ook savonds voordat hij naar bed gaat een uurlang voordat hij in slaap valt (terwijl hij dan toch echt wel moe is...) Het is elke nacht wakker tussen die tijd, maakt niet uit hoelaat hij savonds naar bed gaat... We hebben geprobeerd om zn speentje te geven maar gaat daarna weer vrolijk verder. Hem laten gaan ook maar het duurt dan wel een uur tot anderhalf voordat hij weer gaat slapen. Hij is meestal om half 6 ook weer klaarwakker. Wij slapen vlak bij zn kamertje en we liggen er allebei wakker van dus best vermoeiend. Als hij erna gaat slapen wordt hij even later weer wakker en begint het weer opnieuw. Als ik moet werken gaat mijn wekker om kwart over 5 zodat ik zelf eerst rustig kan douchen, eten opmaken etc (en hij normaal dan nog slaapt) . Tegen de tijd dat hij weer in slaap valt kan ik er dus uit. Hebben jullie dit ook gehad en gaat het weer over? Die kleine is overdag ook weer snel moe, waarschijnlijk omdat hij snachts ligt te feesten. Hij krijgt trouwens nog 4 flessen, avondfles van 240. We hebben al granenpap geprobeerd maar dit wil hij niet. Wel rijstebloem maar dat gaf geen verschil. Hij krijgt tussendoor fruit, boterham en groente. Hij gaat meestal rond half 8 savonds naar bed. Groetjes Miracle.
Hij is gewoon lekker wat aan het kneutelen s nachts snap dat je het niet leuk vind maar als hij verder niet gaat huilen is er niet veel aan de hand. Misschien is het een fase en gaat het snel weer over. Mijn dochtertje slaapt bij mij op de kamer inverband een kamer te kort dus snap wel dat je er wakker van ligt. Maar het went.