hallo dames, mijn zoontje van bijna 10 maanden werd vanmorgen gillende wakker en is sindsdien niet meer stil te krijgen. Hij krijst als het ware als bij mekaar en ik heb het gevoel dat er wat met hem is maar ik weet mijn god niet wat. Hij was vrijdag al niet zo lekker, beetje verhoging en verkouden maar gister ging het beter. Vandaag drama , spuitluiers en alleen krijsen. Ik heb hem nooit zo hard horen krijsen. Zouden het misschien tandjes zijn? hij heeft er 2 beneden en 2 boven, de zijtandjes misschien? ?Hij heeft ook nog zo'n 1,5 maande geleden de tbc prik gehad. Ik zit echt met mijn handen in m'n haar. misschien komt dit gedrag iemand bekent voor??
ja helemaal mee eens, gewoon bellen, beter een keer voor niks als dat er wat aan de hand is. Gewoon doen dus..
als ik het zo lees zou ik denken tanden /kiezen. Esmee heeft het ook wel is gehad dat ze zo aan het krijsen was en dan een paar dagen later kwam er wat door.
Jeetje, wat heftig Hopelijk gaat het snel beter. En inderdaad, voor je gemoedsrust misschien even de huisartsenpost bellen.
hallo hij is om 6 uur in slaap gevallen en heeft 4 uur geslapen. verder ging het wat beter en daarom is hij een nachtje bij mijn ouders blijven slapen omdat ikzelf echt op ben. Ik ga morgenochtend eens kijken hoe het is en als het aanhoud toch maar naar de huisartsen post. Ik hoop maar dat het tandjes zijn, maar kunnen kiezen ook doorkomen met 10 maanden?? bedankt voor julllie reactie's