Hoi, We willen beginnen met pap in de laatste fles. (zoontje is nu 4 maanden). Nu zag ik van nestle bambix rijstebloem (naturel of vanille) maar ook mijn eerste pyamapapje rijstebloem vanille. Welke kan ik nu het beste nemen of maakt dat niet uit? Vast bedankt, Miracle.
als erop staat dat het vanaf 4 maanden is maakt het opzich niks uit. Als het zijn allereerste papje is zou ik voor een neutrale smaak gaan en dan langzaam opbouwen naar een ander smaakje.
Hou er wel rekening mee dat al die soorten die je noemt bijvoeding zijn. Vanillesmaak is wel wat allergener dan neutraal. Mijn kids zaten meteen onder het eczeem na een hapje vanillepap van enthousiast familielid
wij zijn ook begonnen met gewone rijstebloem, vanille heeft in principe geen nut... ze weten nog niet wat ze missen qua smaak natuurlijk maar heb op een gegeven moment wel ook de vanille een keer gekocht, ach, de kleintjes mogen toch ook wel wat lekkers hebben en ben ook gewoon rijstebloem blijven geven altijd in de laatste fles, nu krijgt hij gewoon puur opvolgmelk zonder toevoegingen, vind het niet nodig hem nog bambix te geven voor de nacht... dat krijgtie als ontbijt. alleen als hij superslecht warm eet 's avonds gooi ik er 1 of 2 schepjes door maar dat is dus al 8maand+ bambix