Papvraagje

Discussie in 'Voeding' gestart door Miracle1984, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hoi,

We willen beginnen met pap in de laatste fles. (zoontje is nu 4 maanden). Nu zag ik van nestle bambix rijstebloem (naturel of vanille) maar ook mijn eerste pyamapapje rijstebloem vanille.

Welke kan ik nu het beste nemen of maakt dat niet uit?

Vast bedankt,

Miracle.

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    als erop staat dat het vanaf 4 maanden is maakt het opzich niks uit.
    Als het zijn allereerste papje is zou ik voor een neutrale smaak gaan en dan langzaam opbouwen naar een ander smaakje.

3. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Bedankt voor je reactie! We gaan eerst naturel proberen!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hou er wel rekening mee dat al die soorten die je noemt bijvoeding zijn.
    Vanillesmaak is wel wat allergener dan neutraal. Mijn kids zaten meteen onder het eczeem na een hapje vanillepap van enthousiast familielid :(

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij zijn ook begonnen met gewone rijstebloem, vanille heeft in principe geen nut... ze weten nog niet wat ze missen qua smaak natuurlijk ;) maar heb op een gegeven moment wel ook de vanille een keer gekocht, ach, de kleintjes mogen toch ook wel wat lekkers hebben :) en ben ook gewoon rijstebloem blijven geven altijd in de laatste fles, nu krijgt hij gewoon puur opvolgmelk zonder toevoegingen, vind het niet nodig hem nog bambix te geven voor de nacht... dat krijgtie als ontbijt. alleen als hij superslecht warm eet 's avonds gooi ik er 1 of 2 schepjes door maar dat is dus al 8maand+ bambix

Deel Deze Pagina