zo snel ongesteld na de bevalling

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by esje1981, Oct 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    hoi hoi.
    mijn zoontje is nu 4 weken en het vloeien was zo goed als over maar nu ben ik sinds gister weer meer gaan vloeien kan dit al een menstruatie zijn.
    ik herken dit niet dat ik bij mijn andere kids zo snel weer menstrueerde, bij mijn zoontje zo ie zo niet toen gaf ik borst voeding en van mijn dochter weet ik het niet meer.ik hoor het graag en bedankt voor het antwoord
    groetjes esther

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Als je FV geeft kan het je menstruatie zijn, die kan heel snel op gang komen. Ook kan het bloedverlies weer even meer worden als je ineens meer bent gaan bewegen.

Groet Evelien

3. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    hoi hoi
    bedankt voor je antwoord.maar ik heb van morgen mijn eigen vk even gebeld want het was wel erg veel bloed,met stolsels heb gelijk een verwijzing gehad voor een echo.om te kijken of er toch niet een stukje van de placenta zat,maar waarschijnlijk is het door dat ik stolsels had al zo goed als weg want er was bijna niks meer te zien op een kleine frummeltje na,de gyn verwacht dat dit van zelf vannacht weg gaat. morgen moet ik tergu is het dan niet weg dan halen ze het weg.maar het bloeden is al heel wat minder,na al die rommel vanvanmorgen
    groetjes esther

4. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    hoi hoi
    bedankt voor je antwoord.maar ik heb van morgen mijn eigen vk even gebeld want het was wel erg veel bloed,met stolsels heb gelijk een verwijzing gehad voor een echo.om te kijken of er toch niet een stukje van de placenta zat,maar waarschijnlijk is het door dat ik stolsels had al zo goed als weg want er was bijna niks meer te zien op een kleine frummeltje na,de gyn verwacht dat dit van zelf vannacht weg gaat. morgen moet ik tergu is het dan niet weg dan halen ze het weg.maar het bloeden is al heel wat minder,na al die rommel vanvanmorgen
    groetjes esther

Share This Page