meer kindjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MuscleMe, 19 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik ben erg benieuwd, zijn er meer kindjes (vast wel :)), die:

- altijd vrolijk zijn
    - altijd/meestal lachen
    - alles gaat makkelijk
    -nooit huilen
    -snel dingen oppikken
    -goed eten
    - altijd goed slapen en goed in het ritme zitten?

mijn dochter is nu 9 maanden en het is 1 grote roze wolk, alles is makkelijk en leuk en gaat prima.

Om mij heen zie ik eigenlijk alleen anders, is dat wat meer voorkomt?

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hier 2 kinderen die bijna altijd vrolijk zijn. Maar hebben wel eens een off-day.
    Lachen veel, gelukkig maar want ik doe erg m'n best. Maar er zijn zeker dagen dat ze niet lachen. Ook prima.
    Hier gaat alles makkelijk als mama lekker in haar vel zit. Als het niet makkelijk gaat ligt dat meestal niet aan de kinderen hier. De kinderen doen vaak niks anders dan anders.
    Snel dingen oppikken.. Ik vind eigenlijk mijn kinderen geweldig wat ze ook oppikken. Geen idee wat "snel" is..
    Goed eten. Ze hebben wel eens geen trek of zin in iets. Boeiend.
    Goed slapen en in een ritme zitten.. Nee ze zijn heel vaak wakker. Maar ook dat gaat over.

Ik hoef geen perfecte kinderen. Die bestaan namelijk niet.. Perfecte kinderen, mensen what ever. Ik vergelijk niet met anderen.
    Het maakt me namelijk geen klap uit want ik vind ze gewoon weg geweldig. Ook als ze huilen of een rotdag hebben.
    Maar goed ik ben van nature ook gewoon niet zo'n snelle klager..

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.152
    23.235
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Met 9 maanden was dat hier ook nog wel zo. Dat is veranderd toen ze 1 werd... :D

4. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Hier ook haha

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha hier is m'n jongste precies zo geweest... TOT afgelopen Week, mevrouw heeft nu de eerste fase van de peuterpuberteit bereikt. Maar vanaf haar geboorte tot een week geleden was het precies zoals jij omschrijft :D geniet ervan!

Ik kan alleen maar hopen dat ons derde meisje ook zo makkelijk zal zijn :D

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Wat fijn! Geniet er van. Hier niet :p maar ze is wel lief hoor.

7. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Hier ook een blije baby gehad (op wat problemen met buikkrampjes en dus voeding na). En nu een blije peuter. Soms lastig & een plaagkop maar duurt nooit lang.

Deel Deze Pagina