Hallo lieve dames, Wie van jullie gebruikt ook de digitale ovu test van cb? Ze zijn vrij prijzig, maar ik hoor er wel goede dingen over. Het schijnt zo te zijn dat als je een posi test hebt, dat je dan niet meer hoeft te testen de dagen erna. Dus op de dag van posi test en de dag erna klussen. Toch vraag ik me af of deze testen ook meerdere dagen posi geven? Die an kv gaven bij mij vorige maand wel 5 a 6 dagen posi aan. Heb me suf geklust. Was eigenlijk na 4 dagen niet zo leuk meer. Het werd echt een "moet". Zijn de cb testen veel nauwkeuriger dan dievan kv? Deze kosten wel 32 euro voor 7 stuks. Daar mag je dan toch wel hoge verwachtingen bij hebben? Wat zijn jullie ervaringen en hoe gebruiken jullie ze? En hoeveel dagen geven ze bij jullie posi aan? of stoppen jullie met testen na één keer posi? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Hoi, Ik gebruik ze altijd van testjezelf.nu. Goedkoop ( 7 voor 12 euro) en iedere maand weet ik precies wanneer mijn eisprong is. Deze geven bij mij 2 dagen posi aan. Er zit een controle en teststreep op. Zijn ze dezelfde kleur, of is de teststreep donkerder, dan is de test positief. Ik heb altijd 1 dag dezelfde kleur en de dag daarna een donkerdere teststreep. Test dus meerdere dagen.
hey, ik gebruik al enkele maanden de cb digital... ik vind hem perfect. bij mij geeft hij maar 1 dag positief aan, deze ronde de dagen erna meteen weer een neg test. en ik voelde mijn eisprong de dag erna ook dus de test klopte ook. je hebt geen gezeik meer met een vaag streepje, het is gewoon heel duidelijk. ik koop ze trouwens via internet 20 stuks van 45 euro.. scheelt een hoop geld
De ovu-testjes van KV worden hier niet zo best beoordeeld, schijnen erg snel positief te zijn( zelfs bij mannen) Ik gebruikt beiden, de goedkope van zwanger & kids en als ik denk dat die posi is, doe ik er nog een digitale van CB achteraan.
ik gebruik ze ook altijd , al een jaar ongeveer, en bij mij is hij ook altijd maar 1 dag positief. en heel keurig gaat 2 dagen na de positieve test, mijn temp omhoog (oftewel eisprong gehad) Maar Sheena , op welke site kan je er 20 kopen voor 45 euro? dat scheelt namelijk aanzienlijk..
Dat scheelt inderdaad veel! Wil ik ook weten! Even nog een paar vraagjes over deze tests: Kun je de huider en staafjes een maand later gewoon weer gebruiken? Als je de houder bijvoorbeeld 3 keer gebruikt hebt en je ei al gespot hebt. Ik denk het wel, maar wil het even zeker weten. Als je het test staafje in de houder klikt, geeft hij dan al een "test"gereed" signaal? En ook weer als je hem in de urine hebt gehouden? Wat voor signaal is dat precies? Ik vind ze te duur om zomaar wat te doen en ik weet nog niet precies hoe ze werken...Dames?
er zit een hele goede handleiding bij, deze moet je gewoon lezen. de cb werkt heel makkelijk. de houder kun je gewoon altijd gebruiken zit geen datum aan. ja tot de batterijen op zijn dan moet hij weg maar dat duurt zo lang. op de volgende site koop ik ze meestal CLEARBLUE DIGITALE OVULATIETEST 20 ST - € 40.49 - 5013965599613 - Van: € 49.99 Voor: € 40.49 Uw voordeel € 9.50 - Thuistesten - Drogist - Productdetails - Topdrogist ik gebruik er meestal 3 per cyclus
Thanks! Dat scheekt ECHT veel! Laat mijn ei maar komen! Kan niet wachten om met clear blue aan de slag te gaan. Die kv troep gaf gewoon 6 dagen posi aan. En wij maar klussen klussen klussen! Met als resultaat...geen zaad meer! Ja dat snap ik na 6 dagen! Ballen van mannetje vacuum!! Whahaha!
Ik gebruik de "goedkope" dipsticks elke dag vanaf CD 12 ofzo en als ik een positieve dipstick heb of lijk te hebben dan doe ik een clear blue digital met de smiley's. Die zijn echt ideaal en geven maar 1 dag positief aan d.m.v een smiley. Werking: 10 sec. in de urine houden en controle stickje op het venstertje gaat knipperen. Zodra hij stopt met knipperen dan verschijnt er of een leeg rondje of een smiley.
Test gereed dan zie je een teststaafje dat niet knippert. Nadat hij in de urinestraal is gehouden gaat dit staafje knipperen, dit betekend dat hij op dat moment aan het testen is. Hierna volgt een smiley (eisprong!) of een leeg rondje (geen eisprong). Je kunt alles gewoon weer gebruiken (op de staafjes staat een houdbaarheidsdatum). Bij elk pak dat je koopt zit echter een nieuwe houder. Dus zodra een pak op is, neem ik altijd ook de nieuwe houder. Ik heb me suf gezocht naar een site waar je alleen de staafjes kan kopen maar dit kan echt niet helaas.
Je kunt ze het beste bestellen op Amazon.co.uk: Low Prices in Electronics, Books, Sports Equipment & more Daar kost het ongeveer 28 a 30 euro per 20 testen. (ligt een beetje aan hoe de koers staat) Je hebt er wel een credit card voor nodig. Vanaf 25 pond (jammer genoeg kost een 20 pack 23,95 pond dus is net niet genoeg) betaal je ook nog eens geen verzendkosten. Ik bestel ze altijd daar. Heb er laatst 60 voor 80 euro gekocht, voor mij en een vriendin. Levering is meestal binnen een week. Liefs Diamonds
hey bedankt, voor de sites. maar ik blijf ze toch bij mijn eigen adres kopen, dan komen ze gewoon uit nl geen koers verschillen en snel geleverd....