Dag Friezin, ik leef met je mee hoor. Hier is het ook precies hetzelfde: baby van 7 maanden wordt elke nacht nog wel drie of vier keer wakker. Soms voor echt (veel) drinken, soms gewoon voor een slokje. We geven haar al geen speen meer, omdat het daarmee helemaal erg is: tot 15 keer per nacht mikte ze met een forse zwaai de speen uit het bedje en kon mama hem oppakken, want anders wilde ze niet weer verder slapen. Ik werk full time en hoor van alle kanten dat het wellicht mama honger is. Dit geloof ik best hoor, maar ook tijdens de kerstvakantie (toen ik twee weken thuis was) bleef mevrouw hetzelfde ritme houden. Ik denk dan ook echt dat ze de extra melk gewoon nodig heeft. Overdag gebeurt er zoveel op de creche dat ze niet genoeg tijd neemt om te drinken en ze drinkt natuurlijk liever direct bij mama dan afgekolfde melk uit een flesje. Op de creche verzekeren ze me dat het beter moet gaan wanneer de vaste voeding beter loopt (nu nog telkens maar een paar hapjes) dus daar hopen we dan maar op. Vermoeiend is het zeker! We proberen nu ´s avonds melk met bambix aan te bieden: dit gaat redelijk, maar ze slaapt nog altijd niet door.