Hai dames, Ik wil vanaf 7 maanden proberen wat brood te gaan geven.. wat deden jullie op de 1e boterham? En laten jullie dan een fles weg, of minder geven? Pff...ik vind het wel lastig hoor.. En geven jullie dan gewoon kleine stukjes? Liefs Guusje
Ik ben begonnen met een korstje uit de hand, gewoon tussendoor. Toen ze dat beter begon te eten (bijvoorbeeld een half boterhammetje) ben ik het gaan geven vlak voor de fles/borst. Zo verving het uiteindelijk steeds meer van de fles/borst die keer. In het begin deed ik er niks op en tot een jaar alleen boter. Je mag er wel na een poosje iets van appelstroop, fruit of kaas op doen, maar ik zou beginnen met niks en dan boter. Mijn dochter vond nieuwe smaakjes niet zo lekker, dus ik heb nog even gewacht tot ze wat beter at.
begonen anaf 6 mnd met alleen korst en droog brood om te oefenen..later alleen boter als beleg..of soms appelstroop. pas rond 8 mnd at hij echt boterhammen op en toen ook ehct allerlei beleg
hier ook rond de 6 maanden met een korstje brood begonnen,vond het zo eng.. en naarmate dat ie beter ging eten , zo ongeveer 8,5 9maanden, met beleg erop, en dan bv jam of appelstroop. nu eet ie alle soort beleg wel op.
wij zin ook met 6 maanden begonnen bij de jongste met boterhammen , ik deed er eerst ook alleen boter op , na n tijdje stroop of kipfilet of jonge kaas , ging prima maar hij was ook helemaal niet moelijk met stukjes eten en at al snel gesneden blokjes eten of fruit ipv gepureerd , verschild ook per kindje , mijn oudste moest helemaal niets van iets met ook maar 1 klein stukje erin hebben :S
wiij zijn zo rond de 6 a 7 maanden begonnen met brood. Eerst zonder korstjes (en dan de korst in de hand) maar al snel met korstjes. Gaat goed. Hij eet nu al 2 boterhammen. daarna krijgt hij nog een flesje 120+4. Ik zou ook wel graag willen weten hoe anderen dat doen met het drinken erbij.... Moet ik er melk bij blijven geven of is het verstandiger om over te gaan op iets anders?