Sokbroekjes vanaf maat 62

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Aapje82, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapje82

Aapje82 Lid

16 nov 2008
    14
    0
    0
    Utrecht
    Hallo:D

Sokbroekjes vind ik zo handig voor thuis, maar mijn zoontje groeit nu uit maat 62/68 van de HEMA.

Ik heb gezocht naar een winkel of merk die grotere maten sokbroekjes verkoopt, maar tevergeefs. HEMA, Prénatal en H&M verkopen deze broekjes 'slechts' tot maat 68.

Weet iemand waar grotere sokbroekjes te koop zijn of welk merk sokbroekjes vanaf maat 68 verkoopt?

Alvast bedankt! :D

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Bedoel je broekjes met voetjes eraan? Ik vrees dat ze die niet echt in grotere maten hebben... misschien is een maillot een oplossing?

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nog nooit sokbroekjes groter dan maat 68 gezien en waarschijnlijk is dat omdat die dingen gebruikt worden voor de eerste maanden en de meeste kinderen zitten dan nog niet in 74. Als ze wel zouden bestaan maat 74 dan zou ik m`n dochter van bijna 2 ze nog aan kunnen trekken :p
    Haha lijkt me geen gezicht! En als je hem nu eens een maillot aandoet? dan heb je hetzelfde, geen koude blote voeten.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    misschien nog even bij zeeman of hans textiel kijken, niet voor een grotere maat, maar voor een groot vallende 68 ? Ik merkte dat dat daar nog weleens zo was...

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik zou niet weten waar je ze kan halen ik vond het ook ondingen trouwens mijn meisje trappelde ze altijd van haar kontje af weet niet hoe ze het voor elkaar kreeg maar het lukte haar .
    Ik zou je mannetje ook gewoon een maillot aan doen met daar een broekje over geen mens die dat ziet en geen probleem meer met het uittrekken van sokjes . Mijn meisje daagt ook al enige tijd een maillot onder haar broekjes heerlijk hoef ik niet meer op te letten waar ze haar sokken nu weer neer gegooid heeft.

6. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    deze hebben ze in een wat grotere maat (74/80 is de grootste)...zien er wel comfy uit ;)...

kijk ff op www.baby-walz.nl bij babybroekjes

7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    he getsie hij doet t niet...ff wat proberen

8. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
  9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik meen ook bij de v&d en bij de prenatal, alleen bij die laatste alleen in pakjes.

10. Aapje82

Aapje82 Lid

16 nov 2008
    14
    0
    0
    Utrecht
    Hallo allemaal, bedankt voor de tips!
    Jammer dat de broekjes tot 68 gaan, want ze bevallen hier juist erg goed. Misschien moet ik mijn jochie dan toch in een stoer maillotje hijsen... :p
    frederike80, die 'knuffelzachte velours' broekjes zien er érg comfy uit! Dank je wel voor de link! :D

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind ze ook wel erg schattig :) !

12. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    C en A heeft ze tot maat 74

13. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik merk dat de baby artikelen van de zeeman erg groot vallen..zou alleen zo uit mijn hoofd niet weten of ze ook sokbroeken hebben...

Deel Deze Pagina