Hoi hoi, Ik wil graag een fotoboek gaan maken van het eerste levensjaar van ons meisje. Wil er echt iets heel moois van gaan maken! Met leuke achtergronden, plaatjes, af en toe wat tekst toevoegen. Heeft iemand een suggestie voor een website? Ik ken albelli, cewe, hema, maar misschien hebben jullie nog tips? Alvast bedankt!
Hipdesign erg leuk en niet duur hipDesign | geboortekaartjes - trouwkaarten - wenskaarten - rouwkaarten
Bij de kruidvat eentje gemaakt. Heeeeeel makkelijk programma op je PC (makkelijker dan Abelli) ennnnnnn nu in de aanbieding!! Fotoboek is heel mooi geworden, ben er erg blij mee!!
Wij maken van iedere week een collage op de telefoon of iPad. Zo heb je aan het eind van het jaar een Mooi album.
Ik doe het via albelli. Met de cliparts 'kleur' en dan een sjabloontje eroverheen kun je leuke dingen doen, dit mis ik vaak in de andere programmatjes van bijv hema of kruidvat (daar heb ik althans die mogelijkheid nog niet gevonden). Volgens mij heeft ouders van nu nu ook een programma voor het maken van albums. Succes!